Ads 468x60px

Wednesday, February 12, 2014

Kad Perubatan Takaful Terbaik


A-Medik adalah pilihan terbaik untuk anda kerana Pelan Kad Perubatan ini menawarkan pilihan yang sesuai dengan keperluan serta bajet anda:

1. Kad Perubatan Satu Keluarga (Ayah, Ibu dan 4 Orang Anak)
2. Kad Perubatan Suami dan Isteri
3. Kad Perubatan Suami dan Anak-anak
4. Kad Perubatan Isteri dan Anak-nak
5. Kad Perubatan Individu

APAKAH KELEBIHAN KAD PERUBATAN TAKAFUL KAMI?

1. TIADA LIMIT HAD SEUMUR HIDUP – anda mampu memilih pelan kad perubatan keluarga dengan limit (minima RM90,000/tahunan setiap ahli keluarga), tetapi TANPA LIMIT SEPANJANG HIDUP memberikan anda ketenangan hati kerana anda dijamin tidak akan kehabisan perlindungan tidak kira berapa banyak anda membuat tuntutan. (bergantung kepada tuntutan maksima setiap tahun).

2. Perlindungan Menyeluruh – melindungi anda dari penyakit biasa seperti deman biasa, denggi dan sebagainya. Melindungi anda ketika berlaku penyakit kritikal seperti sakit jantung, kanser dan sebagainya. Juga melindungi anda ketika berlaku kemalangan jalan raya, ketika bersukan, membersih rumah dan sebagainya.

3. Kemasukan Hospital Tanpa Gangguan Dengan "SWIPE FACILITY" – anda hanya perlu swipe kad di kaunter hospital atau Priority Lane (kaunter khas untuk pelanggan A-Medik di beberapa hospital panel kami), membantu melancarkan kemasukan anda ke wad.

4. Preloaded RM2,000.00 Di Dalam Kad Perubatan – mempercepatkan proses anda mendapatkan Guarantee Letter tanpa perlu deposit. (deposit perlu dibayar seperti kad perubatan lain, sekiranya Guarantee Letter tidak mendapat approval dalam kes-kes tertentu dan terpencil).

5. Tidak WAJIB Mengambil POLISI TAKAFUL HAYAT – kebanyakkan skim kad perubatan memerlukan anda menyertai skim insurans nyawa. Kad perubatan keluarga ini tidak mewajibkan anda menyertai apa-apa skim insurans nyawa. (Namun anda juga boleh lampirkan kad perubatan ini sebagai rider tambahan kepada polisi takaful hayat jika perlu).

6. Kad Perubatan Tanpa Tunai – kad ini adalah plan cashless di mana anda tidak perlu bayar dahulu dan claim kemudian. Pihak takaful akan bayar terus kepada hospital panel. (tertakluk kepada keperluan had ko-takaful).

7. Tiada Perkongsian Limit Perlindungan – di bawah pelan keluarga, setiap ahli mempunyai limit masing-masing. Contoh, pelan minima kad perubatan keluarga memberikan RM90,000 perlindungan setiap ahli keluarga. Jika terdapat 4 anak dan ibubapa, iaitu 6 orang semuanya, maka perlindungan keseluruhan adalah RM540,000.

8. Bayi Baru – setiap anak anda yang lahir akan dilindungi oleh pelan keluarga selepas satu bulan usianya tanpa bayaran lebih.

9. Faedah Penjagaan – membolehkan anda mendapat EXTRA makanan dan katil bagi menjaga anak di wad.

10. Pre & Post Hospitalization – anda juga boleh claim semula bil-bil rawatan selama 60 hari sebelum dan 120 hari selepas dimasukkan ke hospital. Rawatan sebelum dimasukkan ke hospital dan rawatan susulan selepas masuk hospital.

11. Perbelanjaan Rawatan Tradisional - faedah perbelanjaan perubatan dan rundingan termasuk Akupuntur dan Fisioterapi selepas hospitalisasi.

12. Rawatan Pesakit Luar – anda boleh membuat tuntutan semula bil-bil rawatan pesakit luar di klinik dan hospital akibat kemalangan tanpa perlu dimasukkan ke hospital.

13. Hospital Bukan Panel – anda juga boleh membuat tuntutan semula bil hospital anda jika dirawat di hospital bukan panel.

14. Bilik dan Penginapan Tambahan di Luar Negara – tambahan bayaran untuk bilik dan penginapan membantu anda menanggung kos yang biasanya lebih tinggi di luar negara. (hanya North America, EC countries and Japan sahaja).

15. Pemindahan Perubatan Kecemasan – kami akan membayar perbelanjaan bagi kos pengangkutan yang perlu, khidmat perubatan dan bekalan perubatan dan / atau yang diaturkan AIA Services akibat pemindahan perubatan kecemasan. Had seumur hidup sehingga RM500,000.

16. Pelepasan Cukai – sijil ini boleh melayakkan anda untuk mendapat pelepasan cukai peribadi. (tertakluk kepada keputusan akhir oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri).

17. Lebih 70 Panel Hospital – terdapat banyak panel hospital yang anda boleh gunakan di seluruh negara. Contoh SJMC, PANTAI, ASSUNTA, SUNWAY, DARUL EHSAN, SELANGOR MEDICAL CENTER, TAWAKAL KL, AMPANG PUTERI, DAMANSARA SPECIALIST, GLENEAGLE HOSPITAL dan sebagainya.

18. Carian Panel Hospital secara ONLINE – carian menggunakan applikasi "App Store" memudahkan anda mencari lokasi hospital panel yang berhampiran di mana sahaja anda berada. Rujuk http://goo.gl/7LHQgt

19. Penggunaan iPad Oleh Semua Perunding Kami – permohonan anda akan menjadi lebih cepat, lancar dan terurus. Rujuk http://goo.gl/S4uG1g

20. Kadar Sumbangan Amat Rendah – Pakej individu RM51 sebulan (lelaki), RM63 sebulan (wanita) dan RM230 untuk satu keluarga bagi umur pembayar/pemegang polisi lingkungan 16-35 tahun.

KELEBIHAN KAD PERUBATAN KELUARGA INI BERBANDING KAD PERUBATAN LAIN

1. Hampir semua kad perubatan di pasaran akan mengenakan bayaran yang lebih tinggi kepada peserta yang MEROKOK. Namun, pelan-pelan yang ditawarkan untuk kad perubatan ini tidak mengenakan bayaran yang lebih tinggi pada PEROKOK. Jika anda seorang PEROKOK, anda tetap bayar harga yang mengikut kadar BUKAN PEROKOK.

2. Hanya kad perubatan keluarga A-Medik ini yang mampu memberikan perlindungan menyeluruh terutama kepada lelaki berpoligami atau mereka yang mempunyai anak-anak dari perkahwinan lain. Pelan ini melindungi semua zuriat anda dan zuriat pasangan anda yang berusia di bawah 23 tahun. (Kini terhad kepada 4 orang anak).

3. Tiada perbezaan di antara jantina. Di bawah pakej kad perubatan keluarga A-Medik, harga yang dibayar tiada bezanya antara lelaki dan wanita.

4. Kad perubatan keluarga ini amat berpatutan harganya. Ini kerana anda membayar satu harga kelompok dan bukan secara individu. Contoh kiraan seperti di bawah di mana kami bandingkan kad perubatan keluarga A-Medik ini dengan kad perubatan individu sebagai contoh syarikat insurans X:

Katakan sebuah keluarga 6 orang ahli iaitu ibu + bapa + 4 orang anak. Katakan ibu-bapa berusia 35 tahun.

--> Di bawah syarikat X: Minima RM100 seorang x 6 orang = RM600.00 sebulan atau RM7,200.00 setahun (Bagi Perlindungan perubatan RM150,000.00 sepanjang hayat)

--> Di bawah skim KAD PERUBATAN KELUARGA A-MEDIK = RM2,762.00 SETAHUN SEKELUARGA. (Bagi perlindungan perubatan RM90,000.00/tahun dan TANPA HAD sepanjang hayat setiap ahli keluarga).

APABILA ANAK ANAK SUDAH DEWASA

- Apabila anak-anak anda sudah dewasa iaitu sudah berusia lebih 23 tahun, anda boleh downgrade pakej keluarga ini pada pakej Suami Isteri. Dengan ini harga pelan ini menjadi jauh lebih murah.

Sila isi maklumat di http://goo.gl/D34Km untuk memudahkan pihak kami memberikan perkhidmatan nasihat dan rundingan secara PERCUMA.

Lagi Kelebihan Kad Perubatan A-Medik http://goo.gl/qco55E

PS : Maklumat di sini adalah sekadar penerangan ringkas ciri-ciri utama produk dan tepat ketika ia dimasukkan. Sila rujuk Sijil Takaful anda dan hubungi perunding kami untuk butiran lanjut atau terma-terma dan syarat-syarat yang tepat.

PPS: Berikutan pembelian dan pengambilalihan ING Group (ING) oleh AIA group Ltd (AIA) pada 18 Disember 2012, bermula 17 Jun 2013 AIA AFG Takaful Berhad (AATB) dikenali sebagai AIA PUBLIC Takaful Bhd (AIA PUBLIC). AIA PUBLIC Takaful Bhd (AIA PUBLIC) kini adalah gabungan bersama ING PUBLIC Takaful Ehsan Berhad (IPTEB) dan tiada lagi jenama 'ING' di pasaran. Kini AIA PUBLIC Takaful Bhd (AIA PUBLIC) merupakan pengendali takaful terbesar di Malaysia.

Like Kad Perubatan Takaful Terbaik untuk mendapatkan tips-tips takaful / insurans dan maklumat terkini dari kami.

 

Dapatkan proposal/quotation PERCUMA :








NOTA PENTING: 
Risalah ini menyediakan ringkasan mengenai ciri-ciri utama produk ini. Ini bukan merupakan sijil takaful. Sila rujuk kepada sijil takaful untuk butiran lanjut atau terma-terma dan syarat-syarat yang tepat.


Buat duit sampingan dengan Handphone dan Simkad Tune talk Tone Excel

219 comments:

  1. salam…medikal kad ni hanya perlu tunjuk kad atau perlu bayar dulu dan claim semula?anak kalau masih dalam kandungan cover tak?email kan saya proposal…tq

    suami :35 tahun
    isteri : 29 thun
    anak: dalam kandungan 4 bulan

    ReplyDelete
  2. Salam, saya rasa ada flyer terbaru A-medik. Had telah naik dr 90000 setahun kepada 120000. Begitu juga had rawatan kanser dr 112000 kpd 250,000.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam en.anuar..boleh email sy flyer terbaru mcm yg encik ckp tu..sy tgh mencari insurans yg sesuai tuk anak dan family..email sy elleyzelyana85@gmail.com

      Delete
    2. Assalammualaikum, boleh pm pada saya pakej family
      Isteri (31thn) dan 2 orang anak (6thn dan 2thn)

      Emailkan pada saya shahrulakoi@gmail.com

      Tq

      Delete
    3. Assalammualaikum, boleh pm pada saya pakej family
      Isteri (31thn) dan 2 orang anak (6thn dan 2thn)

      Emailkan pada saya shahrulakoi@gmail.com

      Tq

      Delete
    4. Slm blh email sy ttg famli pakej haniaĺlamshah@gmail.com..suami isteri 30 thun anak dua orang

      Delete
  3. Salam en.anuar bole emailkn quotation utk pakej suami isteri..
    suami 37thn perokok
    Isteri 34thn

    (adamadriana617@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Salam en.anuar bole emailkn quotation utk pakej suami isteri..
    suami 37thn perokok
    Isteri 34thn

    (adamadriana617@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Salam, boleh saya dapatkan quotation utk pakej individual (plan150)
    Monthly premium, bsa, coverage, benefits
    Female,25,non smoking,

    nna_nadia@yahoo.com / 0193251531

    ReplyDelete
  6. emel quote utk sy n isteri umur 31 thn...anak 2org umur 5thn n 10bln.

    ReplyDelete
  7. salam.. boleh emailkan quotation plan 150 kpd sy.. individu.. 27 tahun.. berapa monthly payment, coverage & benefit.. fauziah.ef@gmail.com thanks..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Salam.tlg emelkan sy quotation plan 150
    Umur 24& wanita ke emel norelliacd@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Salam.tlg emelkan sy quotation plan 150
    Umur 24& wanita ke emel norelliacd@gmail.com

    ReplyDelete
  12. salam . minta bagi quotation plan 150
    perempuan 55+
    khadijah@penang.gov.my
    adi4u2remember@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Asslm..
    Minx quote utk my fmily + elaun hspital..

    Hsband 01.03.87 (28thn)
    Wife 14.07.87 (27thn)
    Son 11.06.11 (2thn)

    * Bajet rm300 ke bawah

    Email : are_bda87@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Salam,

    Saya 27
    Isteri 27
    Anak 1thn 4 bulan..

    Tlg hntr quatation
    azelan.haleem@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Assalam
    Minta tolong beri quo utk plan anak shj dan family
    Suami 28 thn
    Isteri 28 thn
    Anak 2 thn
    Email:suriyana0429@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum. Sy ni keliru la bab insuran ni. Sy dh amek prubsn. Tp aia lak ade org kata bagus. So,apa e beza keduanya? Plezz email sye ye. ahmadnurmadzly@yahoo.com tq

    ReplyDelete
  17. Asslm..
    Minx quote utk my fmily + elaun hspital..

    Hsband (33thn)
    Wife (27thn)
    Anak : (2thn)

    Email : azlina_one88@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Salam.. tolong email quotation kepada saya..
    Nak plan medical+investment.
    rossmoon81@gmail.com
    Untuk anak umo 2tahun 19/02/2014

    Saya DOB: 20/06/1981

    ReplyDelete
  19. salam.. emailkan plan medical + investment
    email saya nbr619@gmail.com

    1) untuk anak berumur 5 bulan individu

    2) untuk family dan anak

    ReplyDelete
  20. Tuan..tkg email quotation A150 dan A200.tq
    Suami 13.9.1976
    Isteri 30.7.1977
    Ank 1 ( l) -2/2/2007
    Ank 2 (p)- 13/3/2008
    Ank3 ( p)- 25/7/2012
    Masrinico@gmail.com

    ReplyDelete
  21. As salam, email kan quotation plan medical + investment untuk pakej suami isteri
    Suami 33 tahun
    Isteri 28 tahun
    adrydamanye@gmail.com
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  22. Salam..boleh tlg emailkn quotation untuk family medical plan x?
    Suami 27 tahun
    isteri 26 tahun anak 2 bulan

    Terima kasih

    ReplyDelete
  23. tlg emel quatation..
    pelan individu medical+ invest

    faris.alwi@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. salam boleh emailkan quotation dan brochure untuk pelan insurance individu yg ada invest+medical card.
    shah5566@gmail.com
    tq.

    ReplyDelete
  25. assalam boleh email kan quotation plan family
    suami 30tahun
    isteri 28tahun
    anak sorg 2 tahun
    shahalamaj85@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Sy nk untk fmly punya
    fiz_yack@yahoo.com
    Tq

    ReplyDelete
  27. salam en. sy sedang mencari insurance & takaful y sesuai..
    boleh email quotation untuk sy bgy indvidu & fmily..?

    thanks.
    norzila_zainal91@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. Hello Am Puan, Morgan Debra Am pemberi pinjaman pinjaman yang sah dan boleh dipercayai memberi pinjaman
    atas terma yang jelas dan mudah difahami dan syarat pada kadar faedah 2%. dari
    $ 12000 kepada $ 7000000 USD, Euro Dan Pounds Sahaja. Saya memberi Pinjaman Perniagaan,
    Pinjaman Peribadi, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Kereta Dan Pinjaman Untuk Bayar Off Bil. jika anda
    memerlukan pinjaman apa yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    di: morgandebra1986@gmail.com
    Tuhan memberkati Anda.
    Yang benar,
    Puan Morgan Debra
    E-mel: morgandebra1986@gmail.com


    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: morgandebra1986@gmail.com

    ReplyDelete
  29. ASSALAMUALAIKUM TUAN, ADAKAH BENAR PAKEJ PLAN 150 SYARIKAT TUAN COVER 1 KAD 1 KELUARGA?? CHE DET/ 0194783699

    ReplyDelete
  30. Tlg quote pelan keluarga mzaidib@gmail.com
    Sy 40thn
    Wife 38thn
    Ank 2 bwh 5thn
    Zaidi.

    ReplyDelete
  31. Hloop. Tlg quote pelan keluarga ke email reanemia@yahoo.com. tq

    Suami: 30
    isteri: 27

    ReplyDelete
  32. email kan plan individu ke danielcheee@gmail.com
    Umur: 40 thun
    Kerja: asst production manager
    non smoking

    ReplyDelete
  33. salam tuan , boleh sy dapatkan quotation untk plan A150 dan A200 .
    untuk family medical plan and sy , adk dan ibu .

    pls email sy di eyrarahman91@gmail.com
    tq..

    rgds,
    amira rahman

    ReplyDelete
  34. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah syarat-syarat yang jelas dan mudah difahami dan keadaan. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (saintloans@hotmail.com)

    ReplyDelete
  35. send quatation pakeg a150
    male
    22years
    pharmacy assistant
    smoker
    faizdollah@gmail.com

    ReplyDelete
  36. boleh send quotation utk individu
    - umur 27thn
    - perempuan
    - email : aisurin88@gmail.com

    ReplyDelete
  37. quotation plz..
    individu
    lelaki
    26tahun
    email: praisedvictory@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Quotation plz..
    Suami- 29 tahun
    Isteri- 25 tahun
    Anak- 3 tahun
    Anak- 3 tahun

    Email : coconutglobal12@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Hello... could u plz quote me the family plan

    Husband 27 yo
    Wife 27 yo
    Daughter <1 yo

    arnylus_potter88@yahoo.com

    Tqvm

    ReplyDelete
  40. Salam
    Boleh send quotation
    Suami:35 tahun
    Isteri:32 tahun
    Anak:2 tahun
    Anak :6 bulan

    fauziah83@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Assalamualaikum...

    Boleh emailkan saya quotation?
    Suami : 35 tahun
    Isteri : 32 tahun
    Anak : 5 tahun
    Anak : 2 tahun
    Anak : Dalam kandungan

    Emailkan ke suziliana@tm.com.my

    ReplyDelete
  42. emailkan sy quatation utk basic medical card
    lelaki 38 thn
    nass4533@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum ....Minta emailkan Quotation untuk kami sekeluarga

    Suami (Polis) - 27
    Isteri ( Executif) - 27
    Anak - 1 Tahun 9Bulan

    hidayah_rodhi@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  44. salam boleh bg quotation tuk pelan suami isteri
    suami 35
    isteri 31
    belum ada anak

    ReplyDelete
  45. salam boleh bg quotation tuk pelan suami isteri
    suami 35
    isteri 31
    belum ada anak

    ReplyDelete
  46. As'salam,

    Boleh bagi quotation untuk medikal kad keluarga + takaful hayat untuk suami sahaja

    suami 31, tidak merokok, eksekutif
    isteri 32, suri rumah
    anak 6 perempuan
    anak 3 perempuan

    email ke tnuke13@gmail.com

    terima kasih

    ReplyDelete
  47. As'salam

    Saya ingin bertanya..bagaimana kalau sy ingin memohon medikal kad + takaful hayat untuk ibu saya. adakah A-medik mempunyainya..?

    saya, 29thn
    ibu, 59thn

    tolong email details ke adanyibrahim@yahoo.com

    terima kasih

    ReplyDelete
  48. alhamdulillah, saya kini memilikinya.. pelan yg baru 2015 medical card

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai..dah pernah guna ke medical kad ni..senang ke urusan masuk dan keluar hospital..

      Delete
  49. Ada sape2 dah dpt respon dr tuan blogger ke??..saya tgk kt sini xda jwpn lgsg..saya dah pon mintak quotation..harap dpt jwpn segera..tq

    ReplyDelete
  50. Salam boleh emailkan quotation utk medical card psgn
    Isteri 34
    Suami 33
    ateh_cb@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. salam..boleh emelkan quatation utk plan keluarga dan individu
    roselaily_87@yahoo.com

    ReplyDelete
  52. salam boleh email saya quotation untuk aia takaful keluarga. saya umur 27, isteri 26, anak pertama 2 tahun, anak kedua 2 bulan.. ahmadkamil1506@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Assalam, tuan. Boleh emailkan quotation utk saya, isteri dan anak (masih dlm kandungan). Monthly, coverage, benefits.
    Suami 26
    Isteri 27
    Anak
    Email: rafiuddin@rafflesia.edu.my
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  54. Salam,

    siapa2 nak dapatkan quotation AIA boleh ke page saya dan isi form

    http://harrissabri.weebly.com/

    Terima kasih

    ReplyDelete
  55. http://harrissabri.weebly.com/

    ReplyDelete
  56. atau terus hubungi saya 0173221773

    ReplyDelete
  57. madical kad,induvidu
    umur 18 tahun trijh lahir 27-4-97. mohon senarai pakej dan nilai menefaat,nilai tahunan.
    tidak merokok
    pakej palin rendah
    perkerjaan pelajar
    email l izzhha@gmail.com

    ReplyDelete
  58. email. izzhha@gmail.com pebetulan email di atas

    ReplyDelete
  59. Salam..boleh bagi quote untuk pakej isteri dan anak sahaja..

    Isteri 27thn
    Anak 6 bulan..


    Email : lalaliyana88@gmail.com

    ReplyDelete
  60. salam
    email quotation untuk aia takaful keluarga. saya umur 28, suami 32, anak pertama 6 tahun, anak kedua 2tahun, anak ke tiga 1 tahun..
    nurulfateha.lk@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Assalam.
    Saya adalah Conslutant AIA Takaful.
    Hubungi saya 012-5588680 untuk maklumat lanjut/ quotation.
    Atau boleh email saya di syaidisegi77@gmail.com
    Saya sedia membantu anda ;-)

    ReplyDelete
  62. Assalam.
    Saya adalah Conslutant AIA Takaful.
    Hubungi saya 012-5588680 untuk maklumat lanjut/ quotation.
    Atau boleh email saya di syaidisegi77@gmail.com
    Saya sedia membantu anda ;-)

    ReplyDelete
  63. Tolong quote utk saya plan 150 dan 200

    suami - 43 thn
    isteri - 45 thn
    Anak 1 - 15 thn
    anak 2 - 14 thn

    email : wawadanish @gmail.com

    ReplyDelete
  64. Tolong quote utk saya plan 150

    suami - 38 thn
    isteri - 39 thn
    Anak 1 - 16 thn
    anak 2 - 13 thn
    anak 3- 10
    anak 4- 8

    email suhimiahmad@gmail.com
    hp 0195200550

    ReplyDelete
  65. mohon beri quotation untuk satu keluarga saya

    suami d.o.b 21 Ogos 1987
    isteri 14 sept 1986
    anak 1 mei 2012
    anak 2 julai 2013

    bajet rm300

    emel akidahjahaya@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Tolong quote utk saya plan terbaik bagi suami dan isteri

    suami tidak merokok umur 31
    isteri - 30

    bajet dlm rm 120 - rm 200

    email safreez84@yahoo.com

    ReplyDelete
  67. Saya Nazri ,Agent AIA Public Takaful (KL & Selangor), boleh hubungi saya di 017-3208590 atau email mohdnazri.mdtaib@gmail.com , FB link = https://www.facebook.com/nazri.aia , terima kasih ;)

    ReplyDelete
  68. Salam tuan, boleh tolong quote untuk saya plan terbaik bagi suami isteri

    suami - 31 tahun (perokok)
    isteri - 31 tahun

    email : thecipot@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Saya berminat. Location cyberjaya. Please ws me. 0199419466

    ReplyDelete
  70. saya berminat.
    Boleh tolong quote untuk saya plan terbaik bagi :
    saya (26 tahun)
    suami (29 tahun, non-smoking)
    anak 7 tahun & 4 tahun

    email : dhgboutique@gmail.com

    ReplyDelete
  71. As salam, email kan quotation plan medical + investment untuk pakej suami isteri dan anak2
    Suami 32 tahun
    Isteri 34 tahun
    Anak 1 8 Thun
    Anak 2 10 Bulan
    muhdmutaqim@gmail.com
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  72. As salam, email kan quotation plan medical + investment untuk pakej suami isteri dan anak2
    Suami 32 tahun
    Isteri 34 tahun
    Anak 1 8 Thun
    Anak 2 10 Bulan
    muhdmutaqim@gmail.com
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  73. As salam, email kan quotation plan medical + investment untuk pakej suami isteri dan anak2
    Suami 32 tahun
    Isteri 34 tahun
    Anak 1 8 Thun
    Anak 2 10 Bulan
    Anak 3 Bakal Lahir bulan 4
    muhdmutaqim@gmail.com
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  74. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  75. As salam, email kan quotation plan medical Only untuk pakej suami isteri dan anak2
    Suami 34 tahun
    Isteri 32 tahun
    Anak 1 6 Thun
    Anak 2 4 Thun
    Anak 1 bln
    ibrahimjali@yahoo.com
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  76. Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 1,5%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

    ReplyDelete
  77. Salam tuan. Mohon email quotation Medical only & Medical + investment untuk satu keluarga
    1. Saya Azmel umur 41
    2. Isteri 37
    3. Anak 14
    4. Anak 12
    3. Anak 5

    email : kayland007@gmail.com

    ReplyDelete
  78. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar bil, pengembangan perniagaan, badan korporat atau pinjaman peribadi? Hubungi kami hari ini untuk pinjaman yang cekap dan dipercayai puasa semalam di melalui e-mel: elenanino07@gmail.com

    Regards
    Puan Elena

    ReplyDelete
  79. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  80. Encik emailkan pada saya juga qtation pakej family dan perseorangan individual pada email ruslinda_@yahoo.com

    ReplyDelete
  81. tlg email quote utk family..sy (32) dan ank lelaki 1..hafizone315@yahoo.com

    ReplyDelete
  82. Tlg email quote untuk suami isteri
    Suami (29)
    Isteri (27)..owneststarlight@yahoo.com

    ReplyDelete
  83. P.m sy. Nak tau pasal plan terbaru aia takaful

    ReplyDelete
  84. P.m sy. Nak tau pasal plan terbaru aia takaful

    ReplyDelete
  85. salam.. tlg emel quotation utk pelan 150 yg terbaru.. umur 26; tidak merokok

    email: ain5721@gmail.com (AMIRUL)

    ReplyDelete
  86. boleh wassp sya untuk fast quotation
    consultant takaful
    0146215049

    ReplyDelete
  87. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan? Ia mengambil
    pinjaman untuk membayar bil-bil anda? Pada masa ini kami tawarkan
    pinjaman pendidikan, pinjaman perniagaan, pinjaman rumah, pinjaman pertanian,
    pinjaman peribadi, pinjaman kereta, dan lain-lain Jika anda perlu
    menyatakan minat anda ke atas pinjaman, supaya kita boleh
    menghantar maklumat lanjut kepada anda.
    Hubungi kami melalui e-mel joycerolandloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  88. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  89. assalam tlg hantarkan quotation pada saya. nak tahu pasal aia madical card untuk family. suami isteri.. Dan individual....

    email saya jasnijana@gmail

    ReplyDelete
  90. Salam..
    quot untuk suami&isteri sahaja.
    suami 32yo & Isteri 32yo.
    im_suhaifri@yahoo.com

    ReplyDelete
  91. Salam..
    quot untuk suami&isteri sahaja.
    suami 29yo & Isteri 27yo.
    arolmohd87@gmail.com

    ReplyDelete
  92. tolong quote untuk suami, isteri dan 2 anak punya insuran. saya sedang mencari medical kad.

    mazira_anorbasah@yahoo.com

    ReplyDelete
  93. Salam.
    Mohon hantar quotation untuk ibu+3 anak (umur dari 8-12 tahun)

    azimunhalim@gmail.com

    ReplyDelete
  94. Salam,
    Mohon hantar quotation untuk saya.
    Bapa 42 thn
    IBU 41 thn
    Anak 19 thn, 16 thn, 12 thn, 5 thn.
    Emailkan kpd kgbidara.hy@gmail.com

    ReplyDelete
  95. Salam,
    Mohon hantar quotation untuk saya.
    Bapa 42 thn
    IBU 41 thn
    Anak 19 thn, 16 thn, 12 thn, 5 thn.
    Emailkan kpd kgbidara.hy@gmail.com

    ReplyDelete
  96. Mohon hntr quotation utk saya.
    Hsbnd 33
    Wife 30
    Ank 4,6,8 thn
    kluarga5A@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Mohon hantar quotation ke email saya :
    hatiahidrawatijamil@gmail.com

    Husband 42 thn
    Anak 8 tahun dan 4 tahun
    Sendiri 38 thn

    Apa beza AIA Takaful ini dgn AIA (Red Color) tu?

    Thank you

    ReplyDelete
  98. Mohon hantar quotation pada email sy
    shafinassamsudin@gmail.com

    Suami 29thn
    Anak 6thn dan 3thn
    Sendiri 30thn

    ReplyDelete
  99. Salam..tolong quote kan saya .. email : dianadin130328@gmail.com

    Suami : 37
    Isteri : 25
    Anak : 10 tahun & 7 tahun

    ReplyDelete
  100. Salam..quotekan saya.. emel izardy_nomey@yahoo.com

    Suami:34
    Isteri:31
    Anak: 5 dan 2

    ReplyDelete
  101. Salam..
    quot untuk suami&isteri sahaja.
    suami 3o & Isteri 23yo.
    Ema15793@yahoo.com

    ReplyDelete
  102. Salam..
    quot untuk suami&isteri sahaja.
    suami 3o & Isteri 23yo.
    Ema15793@yahoo.com

    ReplyDelete
  103. Assalamualaikum.. boleh quote utk sy family medical takaful..
    suami(30thn), isteri(30thn), anak(2bln)
    fariana_5zura@yahoo.com
    Tq

    ReplyDelete
  104. Life planner AIA PUBLIC TAKAFUL
    whatsapp/call untuk dpatkn quatation percuma dari saya
    jika ada masaalah berkaitan takaful juga boleh hubungi saya

    0163372155/0162162155

    ReplyDelete
  105. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar bil, pengembangan perniagaan, badan korporat atau pinjaman peribadi? Hubungi kami hari ini untuk pinjaman yang cekap dan dipercayai puasa semalam di melalui e-mel: elenanino03@gmail.com

    Regards
    Puan Elena

    ReplyDelete
  106. Halo, aku Puan Maryan sani pemberi Pinjaman Pinjaman Peribadi. Perusahaan Kami menyediakan Pinjaman Pada Tingkat rendah 2%. Apakah Anda Perlu Pinjaman Mendesak Untuk melunasi Utang Anda, Atau Anda membutuhkan Pinjaman Untuk Meningkatkan Bisnis Anda, tagihan TUNAI VISA VISA Anda dan Meningkatkan Anda Fasiliti Perusahaan? Anda Telah Putusan yang Ditolak Oleh bank dan Institusi Kewangan lainnya? Layanan ini kepada Akan Memberikan Baik dojdocb.html entiti, syarikat, Bisnis lelaki dan Wanita Dan Kami TIDAK costomers terburu-buru kami pada TUNAI VISA VISA, melainkan Kita Memberikan Acha lebih pilkada waktu Untuk melunasi laon Acha Telah dikumpulkan. Namun, Peluang Kewangan Pada Langkah pintu Anda, jadi hubungi kami hari ini kepada melalui e-mel di: maryansaniloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  107. Assamualaikum..boleh quote kn sy fmly medical..
    Suami 25thn
    Isteri 24thn
    Anak (p) 2thn
    Anak (l) 4bln

    Email - P.zara95@yahoo.com

    ReplyDelete
  108. Waalakumusalam...mohon tn cek email...saya dah emailkan family plan quotation ye..tq

    Faizal perunding Aia public takaful

    ReplyDelete
  109. Assalamualaikum...

    Boleh emailkan saya quotation?
    Suami : 31 tahun (bukan Perokok)
    Isteri : 31 tahun
    Anak : 1 tahun
    Anak : Dalam kandungan

    email:nurulhamed1985@gmail.com

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  110. Waalaikumussalam pn nurul...mohon semak email ye...saya ada sent quotation...terima kasih

    Faizal perunding aia public takaful
    0194496431

    ReplyDelete
  111. husben 28
    wife 25
    pakage 150
    azam_wazir@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  112. Fred Larry lembaga keuangan.

    Apakah Anda membutuhkan pinjaman? untuk pendanaan proyek apapun .;

    Seperti:
    a) Personal Loan, Ekspansi Bisnis.
    b) Business Start-up dan Pendidikan.
    c) Konsolidasi Utang.

    Kami menawarkan pinjaman pada tingkat bunga rendah dari 3% dan dengan tidak pemeriksaan kredit, kami bersertifikat perusahaan sepanjang tawaran dunia.Kami
    pinjaman pribadi, pinjaman konsolidasi utang, modal ventura, bisnis
    pinjaman, Pendidikan Pinjaman, pinjaman rumah.

    Catatan: Setiap Pelamar yang berminat harus kembali ke kami melalui email untuk lebih lanjut
    informasi tentang program pinjaman kami.

    Nama: Mr Fred
    Email kami via (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    Terima kasih atas pengertian Anda untuk kontak Anda seperti yang kita Tunggu

    Salam
    Pengelolaan

    3% menawarkan pinjaman mendesak

    ReplyDelete
  113. Fred Larry lembaga keuangan.

    Apakah Anda membutuhkan pinjaman? untuk pendanaan proyek apapun .;

    Seperti:
    a) Personal Loan, Ekspansi Bisnis.
    b) Business Start-up dan Pendidikan.
    c) Konsolidasi Utang.

    Kami menawarkan pinjaman pada tingkat bunga rendah dari 3% dan dengan tidak pemeriksaan kredit, kami bersertifikat perusahaan sepanjang tawaran dunia.Kami
    pinjaman pribadi, pinjaman konsolidasi utang, modal ventura, bisnis
    pinjaman, Pendidikan Pinjaman, pinjaman rumah.

    Catatan: Setiap Pelamar yang berminat harus kembali ke kami melalui email untuk lebih lanjut
    informasi tentang program pinjaman kami.

    Nama: Mr Fred
    Email kami via (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    Terima kasih atas pengertian Anda untuk kontak Anda seperti yang kita Tunggu

    Salam
    Pengelolaan

    3% menawarkan pinjaman mendesak

    ReplyDelete
  114. Fred Larry lembaga keuangan.

    Apakah Anda membutuhkan pinjaman? untuk pendanaan proyek apapun .;

    Seperti:
    a) Personal Loan, Ekspansi Bisnis.
    b) Business Start-up dan Pendidikan.
    c) Konsolidasi Utang.

    Kami menawarkan pinjaman pada tingkat bunga rendah dari 3% dan dengan tidak pemeriksaan kredit, kami bersertifikat perusahaan sepanjang tawaran dunia.Kami
    pinjaman pribadi, pinjaman konsolidasi utang, modal ventura, bisnis
    pinjaman, Pendidikan Pinjaman, pinjaman rumah.

    Catatan: Setiap Pelamar yang berminat harus kembali ke kami melalui email untuk lebih lanjut
    informasi tentang program pinjaman kami.

    Nama: Mr Fred
    Email kami via (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    Terima kasih atas pengertian Anda untuk kontak Anda seperti yang kita Tunggu

    Salam
    Pengelolaan

    3% menawarkan pinjaman mendesak

    ReplyDelete
  115. Fred Larry lembaga keuangan.

    Apakah Anda membutuhkan pinjaman? untuk pendanaan proyek apapun .;

    Seperti:
    a) Personal Loan, Ekspansi Bisnis.
    b) Business Start-up dan Pendidikan.
    c) Konsolidasi Utang.

    Kami menawarkan pinjaman pada tingkat bunga rendah dari 3% dan dengan tidak pemeriksaan kredit, kami bersertifikat perusahaan sepanjang tawaran dunia.Kami
    pinjaman pribadi, pinjaman konsolidasi utang, modal ventura, bisnis
    pinjaman, Pendidikan Pinjaman, pinjaman rumah.

    Catatan: Setiap Pelamar yang berminat harus kembali ke kami melalui email untuk lebih lanjut
    informasi tentang program pinjaman kami.

    Nama: Mr Fred
    Email kami via (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    Terima kasih atas pengertian Anda untuk kontak Anda seperti yang kita Tunggu

    Salam
    Pengelolaan

    3% menawarkan pinjaman mendesak

    ReplyDelete
  116. Hello, saya Puan Nelly berharga pinjaman yang sah dan bereputasi
    pemberi pinjaman yang menawarkan pinjaman pada kadar faedah hanya 2%
    Kami adalah syarikat yang dinamik dengan kewangan
    bantuan, kami menyediakan dana untuk orang yang memerlukan
    bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau
    mereka memerlukan wang untuk membayar bil-bil mereka, atau untuk melabur dalam perniagaan mereka. i
    mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan dipercayai
    bantuan waris sebagai senang hati untuk memberikan pinjaman. Hubungi kami melalui e-mel:
    (Nellyperious@gmail.com)

    ReplyDelete
  117. Salam..
    Blh emailkan quotation
    Suami - 28
    Isteri - 32
    Anak - 2 bulan
    violet_legacy@yahoo.com

    ReplyDelete
  118. Assalamualaikum. Sy agen AIA PUBLIC TAKAFUL kawasan Kedah dan Perlis. Untuk sebarang pertanya berkaitan medical card dari AIA boleh hubungi saya 011-26437004. Free quotation, appoinment di kawasan Kedah dan Perlis. Terima Kasih

    ReplyDelete
  119. Salam..
    Blh emailkan quotation
    Suami - 35
    Isteri - 30 (sedang mengandung 6bulan)
    Anak - 2tahun 7bulan
    afieza.misman@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  120. emelkan quotation.
    Suami - 37 tahun
    isteri - 31
    anak - 3 tahun
    anak - 1 tahun
    emel : nawi79@gmail.com

    ReplyDelete
  121. emelkan quotation.
    Suami - 37 tahun
    isteri - 31
    anak - 3 tahun
    anak - 1 tahun
    emel : nawi79@gmail.com

    ReplyDelete
  122. Halo, nama saya Sulis Susanti dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu.
    Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, aku jatuh korban penipuan oleh beberapa perusahaan pinjaman online, karena saya perlu sebuah perusahaan pinjaman yang jujur.

    Aku hampir menyerah, tidak sampai saya mencari nasihat dari seorang teman yang kemudian mengarahkan saya untuk pemberi pinjaman pinjaman yang sangat handal JOY WILSON LOAN FIRM, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari 750 juta rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga rendah dari 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres.

    Saya ingin Anda yakin dan percaya diri bahwa ini adalah asli karena saya memiliki semua bukti pengolahan pinjaman ini termasuk kartu id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kertas kerja. Saya percaya Ibu Joy Wilson sepenuh hati karena dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi perusahaan melalui email: (joywilsonloanfirm@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (sulissusanti971@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman

    ReplyDelete
  123. Adakah Anda Perlu Segera Kewangan Pinjaman Kredit?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula 8 bulan selepas anda mendapatkan wang
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    BORANG PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN
    ================================
    Nama: ........ ...........nama Kedua: ...............
    Hubungi Alamat: .................
    Negara: ............ .... Umur: ..........
    Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
    Status: ....... ............ Pekerjaan: ...............
    kedudukan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
    Jumlah Pinjaman: ........ Tujuan Pinjaman: ............
    jangka masa: ....................
    Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ................
    Anda memahami Bahasa Inggeris: ..........
    sila mengisi dan menghantar borang ini kepada:

    E-mel: homeofequity@gmail.com
    Website:www.equitycapital5.webnode.com
    Yang ikhlas,
    Nicolas Payne
    Equity Capital

    ReplyDelete
  124. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada swasta dan
    individu perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh
    begitu banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun Anda
    bisnis? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi Anda
    bisnis? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? pinjaman saya
    berkisar. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. minat saya
    Tingkat sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat
    demikian juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua keuangan Anda
    mengacaukan sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk
    mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui:
    (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan
    bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry
    CEO.

    ReplyDelete
  125. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada perorangan dan perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh
    begitu banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun Anda
    bisnis? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi Anda
    bisnis? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? pinjaman saya
    berkisar. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. minat saya
    Tingkat sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat
    demikian juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua keuangan Anda
    mengacaukan sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk
    mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui:
    (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan
    bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry

    ReplyDelete
  126. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN KREDIT ??

    Halo,

    Nama saya Mr Fred. Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kepada perorangan dan perusahaan. Apakah Anda pernah ditolak oleh
    begitu banyak bank? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk membangun Anda
    bisnis? Apakah Anda perlu pembiayaan untuk ekspansi Anda
    bisnis? Atau apakah Anda membutuhkan pinjaman pribadi? pinjaman saya
    berkisar. dari pribadi untuk pinjaman bisnis. minat saya
    Tingkat sangat terjangkau. 3%, dan paling 50.000,00 € maksimal € 500,000,000,000.00 €, proses kredit kami sangat cepat
    demikian juga. Saya sangat bersedia untuk membuat semua keuangan Anda
    mengacaukan sesuatu dari masa lalu. Jika Anda benar-benar siap untuk
    mendapatkan masalah keuangan Anda terpecahkan, Kemudian cari tidak ada
    lebih lanjut dan mengajukan pinjaman hari ini Email melalui:
    (Fredlarryloanfirm@gmail.com). Saya berharap dalam melakukan
    bisnis dengan Anda.

    Mr Fred larry

    ReplyDelete
  127. Halo,
    Ibu isabel johnson, pemberi pinjaman memberikan pinjaman pribadi dan pinjaman kepada individu, swasta dan perusahaan publik untuk kesempatan waktu hidup. jika Anda membutuhkan pinjaman mendesak untuk melunasi utang Anda atau Anda membutuhkan pinjaman untuk membangun atau membeli rumah? Apakah Anda pernah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? jika Anda membutuhkan pinjaman konsolidasi atau hipotek? tidak terlihat lagi karena kami berada di sini untuk semua masalah keuangan Anda di masa lalu. kami meminjamkan $ 10,000.00
    usd untuk $ 50.000.000,00 dengan tingkat bunga rendah dari 2% kami memberikan pinjaman kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi dalam bisnis pada tingkat 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu Anda bahwa kami adalah perusahaan pinjaman swasta, dapat diandalkan dan memberikan manfaat dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. jadi hubungi kami hari ini via email: isabelloancompany@gmail.com

    rincian pemohon

    Nama lengkap:
    Alamat:
    Negara:
    Kota:
    Seks:
    Usia:
    kerja:
    Jumlah yang dibutuhkan:
    Tujuan pinjaman:
    jangka waktu pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Telepon:

    Hubungi kami melalui e-mail:
    isabelloancompany@gmail.com
    isabel johnson.

    ReplyDelete
  128. AKHIR TAHUN PINJAMAN PENAWARAN .. AKHIR TAHUN PINJAMAN PENAWARAN ..
    Saya Chloe Morrison, A pemberi pinjaman kredit, saya meminjamkan uang kepada individu atau perusahaan yang ingin mendirikan sebuah bisnis yang menguntungkan, yang merupakan periode utang lama dan ingin membayar. Kami menyediakan semua jenis pinjaman Anda dapat pernah berpikir, kita baik pinjaman swasta dan pemerintah, dengan suku bunga kredit dari 2%.
    Hubungi kami sekarang dengan alamat email panas kami: (Chloemorrisloanfirm@gmail.com) Kebahagiaan Anda adalah perhatian kami.

    (CHLOEMORRISLOANFIRM)

    ReplyDelete
  129. salam boleh antar quotation untuk family
    sy dan suami berumur 27thun
    email sy : farahfauzi89@yahoo.com

    ReplyDelete
  130. Hello semua, saya fatma dari Indonesia menyeronokkan saya menasihatkan anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp200,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, yuran perpindahan, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya membayar lagi dan sekali lagi,

     Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (theresaloancompany@gmail.com), mereka adalah syarikat yang terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit yang lebih baik pergi kepada syarikat-syarikat dalam

    (Theresaloancompany@gmail.com) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

    (Theresaloancompany@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu penipuan negara saya, e-mel saya adalah (Feyzilfatma@gmail.com) hubungi saya atau (martinimarais1986@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia untuk membantu TUHAN memberkati engkau ambil perhatian all.please tiada yuran pendaftaran tiada yuran pemindahan, tiada bayaran cukai, tiada bayaran insurans) harta pemberi pinjaman atau syarikat tidak memungut caj ini .Allah memberkati kita yuran pemindahan, yuran tiada cukai, tiada bayaran insurans) sebenar Lender Syarikat atau tidak memungut caj penutup penyanyi,

    ReplyDelete
  131. Hello.

    Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan tanpa tekanan dan kelulusan yang cepat? Jika ya, sila hubungi kami kerana kami kini menawarkan pinjaman pada kadar faedah utama. pinjaman kami adalah selamat dan selamat, untuk maklumat dan aplikasi yang lebih, sila balas e-mel ini. (Ramzanhelp31@gmail.com) nama dan jumlah yang diperlukan.

    Peluang pinjaman di muka pintu anda

    Adakah anda memerlukan pinjaman segera?
    Memerlukan pinjaman perniagaan?
    Memerlukan pinjaman untuk pelaburan anda?
    Memerlukan pinjaman untuk membiayai masalah anda?
    Memerlukan pinjaman peribadi?

    hubungi kami hari ini :: ramzanhelp31@gmail.com

    ReplyDelete
  132. Tips untuk miliki kad perubatan terbaik di Malaysia.

    ✔ tanpa kos TIADA ko-bayaran
    ✔ 100% Kos Perubatan Ditanggung
    ✔ Kad Perubatan TANPA Tunai
    ✔ Rawatan Alternatif
    ✔ Pendapat Perubatan Kedua
    ✔ Rawatan Barah Pesakit Luar
    ✔ Rawatan DIALISIS buah pinggang
    ✔ BONUS tanpa tuntutan

    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.

    FB:https://www.facebook.com/izwan.mohamednordin

    ReplyDelete
  133. Tips untuk miliki kad perubatan terbaik di Malaysia.

    ✔ tanpa kos TIADA ko-bayaran
    ✔ 100% Kos Perubatan Ditanggung
    ✔ Kad Perubatan TANPA Tunai
    ✔ Rawatan Alternatif
    ✔ Pendapat Perubatan Kedua
    ✔ Rawatan Barah Pesakit Luar
    ✔ Rawatan DIALISIS buah pinggang
    ✔ BONUS tanpa tuntutan

    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.

    FB:https://www.facebook.com/izwan.mohamednordin

    ReplyDelete
  134. Tips untuk miliki kad perubatan terbaik di Malaysia.

    ✔ tanpa kos TIADA ko-bayaran
    ✔ 100% Kos Perubatan Ditanggung
    ✔ Kad Perubatan TANPA Tunai
    ✔ Rawatan Alternatif
    ✔ Pendapat Perubatan Kedua
    ✔ Rawatan Barah Pesakit Luar
    ✔ Rawatan DIALISIS buah pinggang
    ✔ BONUS tanpa tuntutan

    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.
    PM laju untuk sebutharga PERCUMA.

    FB:https://www.facebook.com/izwan.mohamednordin

    ReplyDelete
  135. saya berminat.sila hantar quotation
    email : hizadb@yahoo.com
    Asap reply

    ReplyDelete
  136. Assalam boleh hantar quotation pada saya:

    Saya berminat dengan medical card + invesment untuk anak 5 bulan

    dan diri sendiri (32 tahun) suami 31 (tahun)

    kakakurani14@yahoo.com

    ReplyDelete
  137. Halo, Saya cunson hamilton Katheren, saat ini tinggal di Texas, Amerika Serikat. Saya seprated kali ini dengan tiga anak-anak dan aku terjebak dalam situasi keuangan Mei 2015 dan saya perlu untuk membiayai dan membayar tagihan saya. Saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman pribadi dan perusahaan tetapi tidak pernah dengan sukses, dan sebagian besar bank menolak kredit saya. Demi Allah, saya membaca sebuah artikel online dan saya memutuskan untuk mencoba, Pada awalnya saya sangat takut tapi saya mencoba memberikannya karena pada saat itu dalam hidup saya, saya tak akan kehilangan, jadi saya mengikuti arahan mereka dan melakukan aything saya diminta untuk melakukan sebelum pinjaman saya dapat diberikan, saya sangat takut pada saat itu, tapi aku bilang hari ini sebagai tuhan adalah saksi saya, saya sekarang seorang pemilik usaha kecil dan saya membayar kembali pinjaman saya di bunga yang lebih rendah dari 1,5% tanpa masalah, Percayalah dengan perusahaan ini saya jamin tidak akan menyesal, tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada co penandatangan dengan tingkat bunga hanya 1,5% dan pembayaran yang lebih baik rencana dan jadwal, silahkan hubungi Mr Dangote perusahaan pinjaman ( dangotegrouploandepartment@gmail.com). Dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini tapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk membiarkan orang tahu lebih banyak tentang dia dan Tuhan memberkati alsoi ingin lebih. Anda dapat menghubungi dia melalui email-nya.
    dangotegrouploandepartment@gmail.com dan saya juga menyadari bahwa beberapa dari Anda mungkin berpikir itu adalah stres tapi tidak, saya tidak pernah scammed $ 5.000 yang membuat saya merasa ingin menyerah tapi hari ini semua berkat Allah Mahakuasa dan Mr Dangote. jadi hubungi saya di Cunsonhamilton342@gmail.com atau hubungi saya di nomor (682) 233-0439 untuk informasi, Nikmati

    ReplyDelete
  138. Apakah Anda pernah ditolak terus-menerus oleh bank, teman, kerabat, lembaga keuangan Anda?
    Jika Anda membutuhkan pinjaman konsolidasi 2%, kita memiliki banyak rencana yang fleksibel pada panel pinjaman kami untuk membantu Anda,
    Kemudian kabar baik di sini !!! Anda telah datang ke tempat yang tepat yang Anda bisa mendapatkan mudah pinjaman Anda cepat dan,
    * Pinjaman Pribadi (Aman dan Tanpa Jaminan)
    * Kredit Usaha (Aman dan Tanpa Jaminan)
    * Kredit Mobil
    lebih banyak, tanpa fees.We tersembunyi bersertifikat, dapat dipercaya, handal, efisien, cepat dan pemberi pinjaman uang dinamis,
    Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2%, jumlah berkisar dari $ 500.000,00 USD untuk $ 80,000,000,000.00 USD dan periode ulang pembayaran 1 tahun untuk durasi 50 tahun

    Mohon kembali ke saya dengan email: Lucysmithloanfirm@gmail.com jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman sehingga saya bisa memberikan informasi lebih untuk persyaratan pinjaman dan kondisi
     
    Peminjam Informasi (Information diperlukan bidang muncul dalam cetak tebal).
    Nama Lengkap (s):
    Usia:
    Alamat jalan:
    negara:
    Nomor kontak:
    Jumlah Pinjaman Diminta:
    Pinjaman Tujuan:
    Durasi Pinjaman:
    Status Pekerjaan:

    Hubungi kami melalui email kami Lucysmithloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  139. emailkn quotation utk medical family pakej utk saya(32thn)+ suami(33thn)

    ReplyDelete
  140. Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

    ReplyDelete
  141. Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan? Syarikat kami memberi pinjaman kepada pelanggan yang berminat yang ingin mendapatkan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan mereka, kami boleh membantu anda dengan pinjaman daripada â,¬10,000 sehingga â,¬15 juta euro. kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah 3%. Kami boleh membantu anda dengan meminjamkan wang anda, untuk memulakan perniagaan atau mengembangkan perniagaan sedia ada anda, kami juga menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman gadai janji, pinjaman pertanian, atau pinjaman untuk apa-apa sebab lain-lain Jika anda memerlukan pinjaman hari ini hubungi kami. Kami boleh memberi pinjaman sehingga 15 juta euro. Email kami memohon: info@dominionfinancialserviceslimited.com atau dominionloanfirm.ltd1@outlook.com

    ReplyDelete
  142. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

    ReplyDelete
  143. Halo untuk siapa pun yang membaca artikel ini, Nama saya Jude El nino dari sebagian Spanyol dan Indonesia, namun dibesarkan di Filipina, di mana hal-hal yang begitu keras, perekonomian sangat buruk, saya ingin memulai sebuah pabrik susu tapi tidak ada modal untuk memulai proyek besar dan mimpi, dan bank menuntut begitu banyak untuk collecterial, jadi saya memutuskan untuk melihat secara online sampai saya bertemu dengan beberapa perusahaan tetapi mereka scammed permintaan untuk satu kali pembayaran ke yang lain, jadi saya hampir menyerah sampai aku melihat sebuah artikel dari seseorang yang bersaksi tentang perusahaan pinjaman Mr. Dangote, pada awalnya saya pikir itu sama dengan perusahaan orang lain atas tuduhan penipuan uang thier kecil, tapi aku mengumpulkan keberanian untuk mengikuti kebijakan mereka dan sekarang aku CEO perusahaan susu waktu kecil dengan setidaknya 12 pekerja dan saya melakukannya dengan baik, berdoa untuk memperluas, jadi jika Anda membaca artikel ini, perusahaan pinjaman Mr Dangote adalah nyata dan begitu berlaku dan mendapatkan uang Anda sendiri Via pinjaman Dangotegrouploandepartment@gmail.com dan tingkat bunga hanya 1,5% dan pastikan ketika Anda mendapatkan pinjaman Anda, Anda membayar angsuran bulanan Anda tanpa penundaan, dan jika Anda tidak mengerti proses hubungi saya Via judeelnino@gmail.com

    ReplyDelete
  144. hello saudara kita yang kekasih dan adik sila berhati-hati bagaimana anda memohon pinjaman di internet kerana hampir pemberi pinjaman di internet adalah semua palsu dan orang-orang yang memberi keterangan adalah testifiers semua palsu yang adalah kerja tangan orang-orang yang sama yang membuat tuntutan untuk menjadi pemberi pinjaman tetapi hanya untuk merobek orang yang memerlukan bantuan wang keras mendapatkan mereka i adalah mangsa kepada kebanyakan peminjam palsu dan i adalah satu penipuan lebih RM15,000 kerana saya adalah memerlukan wang untuk membayar hutang saya dan untuk meningkatkan perniagaan saya lagi i Surfer sakit banyak dengan kaum yang palsu yang mendakwa diri mereka sebagai pemberi pinjaman sehingga i adalah memperkenalkan kepada ibu Dewi Ahmad dengan seorang kawan reza cindy saya yang memberitahu saya bagaimana dia mendapat pinjaman beliau dari ibu syarikat Dewi Ahmad yang kemudian saya dihubungi ibu tetapi masih takut di dalam saya kerana pengalaman masa lalu saya dan i mengelakkan menjadi mangsa kepada ini peminjam palsu dan kawan saya bahawa dia mendapat pinjaman dari dirinya dan saya boleh melihat bukti dalam dia dan menunjukkan kepada saya bukti yang pinjaman beliau adalah memindahkan kepada beliau dan saya memohon borang permohonan pinjaman dan dalam masa kurang 24 jam i mendapat pinjaman saya pinjaman saya ia adalah seperti mimpi untuk saya tidak pernah percaya bahawa terdapat sebarang pemberi pinjaman pinjaman benar dalam internet tetapi hari ini ibu Dewi Ahmad telah menamatkan ketidakstabilan kewangan saya dan sekarang saya dan keluarga saya hidup bahagia sebab itulah saya membuat keputusan untuk membuat kesaksian ini supaya anda orang yang kita berhati-hati tentang bagaimana anda memohon pinjaman kerana hampir semua pemberi pinjaman semua ini adalah palsu supaya saudara dan kakak jika anda memerlukan pinjaman sila buat tidak tergesa-gesa kesilapan sekarang dan menghubungi ibu Dewi Ahmad sekarang di melalui dewiahmad.loanfirm@gmail.com e-mel kini anda juga boleh hubungi saya di lisaivan070@gmail.com
    terima kasih dan Tuhan memberkati anda semua

    ReplyDelete
  145. Untuk dapatkan quotation boleh hubungi saya
    Faizal, 0194496431
    Agent full time aia public takaful
    Atau terus ke email saya : fbs.faizal@gmail.com
    Saya sedia membantu..

    ReplyDelete
  146. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete
  147. Adakah anda dalam apa-apa jenis masalah kewangan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk
    penyatuan hutang, pembinaan, pinjaman hartanah, membiayai semula, peribadi,
    maksud perniagaan atau wang kecemasan? Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau
    wanita yang merancang untuk mengembangkan perniagaan masing-masing, kami menawarkan pinjaman semua jenis pada hanya 2%. jika berminat hubungi kami hari ini melalui fredrickpetersonloan@gmail.com dengan maklumat di bawah.

    NAMA PENUH:
    NEGARA:
    JUMLAH PINJAMAN DIPERLUKAN:
    PINJAMAN TEMPOH:
    PENDAPATAN BULANAN:
    NOMBOR TELEFON:
    Terima kasih,

    Mr Fredrick

    ReplyDelete
  148. AKHIR TAHUN PINJAMAN DI RATE SANGAT RENDAH.
    Halo, aku Mrs. Sandra Ovia, pemberi pinjaman uang pribadi, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? pinjaman untuk mendirikan sebuah bisnis baru, untuk bertemu dengan tagihan Anda, memperluas bisnis Anda di tahun ini dan juga untuk renovasi rumah Anda. Aku memberikan pinjaman untuk lokal, internasional dan juga perusahaan pada tingkat bunga yang sangat rendah dari 2%. Anda dapat menghubungi kami melalui Email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dipersilakan untuk perusahaan pinjaman kami dan kami akan memberikan yang terbaik dari layanan kami.

    ReplyDelete
  149. Saya mahu semua orang untuk membaca mesej ini dengan teliti. Saya amat gembira untuk membuat kesaksian bagaimana saya mendapat pinjaman saya pemberi pinjaman kredit legit, saya telah menderita di tangan pemiutang internet palsu di laman web tertentu, saya telah digunakan di beberapa syarikat pinjaman di sini dan semua yang mereka lakukan adalah bertanya kepada saya untuk pembayaran dan selepas pembayaran, saya tidak akan mendapatkan pinjaman daripada mereka, mereka adalah orang-orang palsu dari England dan juga India. Saya dalam kesakitan kerana hutang saya, dan saya dibayar pembayaran lain untuk mendapatkan pinjaman untuk membuat saya hutang lebih besar. Saya gembira apabila rakan saya memberitahu saya bahawa dia mendapat pinjaman daripada internet, dia adalah orang yang memberitahu tentang Nicole Morgan daripada LOAN FIRM NICOLE MORGAN, dan saya memohon untuk pinjaman sebanyak 800 juta, saya mengikuti semua prosedur, Saya berfikir bahawa saya tidak akan mendapatkan pinjaman, tetapi saya amat gembira apabila pinjaman saya diluluskan dan dihantar terus ke dalam akaun bank saya dalam masa 2 hari menyapu. Saya telah membayar semua hutang saya sekarang dan saya mendapat kewangan yang stabil kerana saya menulis mesej ini. Jadi jika mana-mana anda berada di sini untuk memohon pinjaman, anda perlu menghubungi Nicole Morgan di e-mel beliau, mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman pinjaman sebenar, yang lain adalah palsu. Hanya ikut semua prosedur dalam Nicole Morgan dan saya memberi jaminan kepada anda bahawa anda akan mendapat pinjaman, bijak supaya anda tidak akan kehilangan wang seperti saya, hubungan ibu Nicole Morgan jika anda benar-benar memerlukan pinjaman nicolemorganloan@gmail.com
    hubungi saya dan juga supaya saya boleh memberi maklumat lanjut dan guardiance hadijaboften2@gmail.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete


  150. Selamat siang
    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com

    ReplyDelete
  151. (PERUSAHAAN PERUSAHAAN VICK MARALOAN)
     
    Halo Nyonya, vick mara, pemberi pinjaman yang sah dan dapat diandalkan untuk pinjaman
    Dalam syarat dan kondisi yang jelas dan mudah dimengerti dengan suku bunga 2%. dari
    USD $ 12.000 sampai $ 8.000.000, euro dan pound saja. Saya memberikan pinjaman usaha,
    Pinjaman pribadi, pinjaman mahasiswa, pinjaman mobil dan pinjaman untuk membayar tagihan. jika kamu
    Butuh loana2
       Yang harus Anda lakukan adalah agar Anda menghubungi saya secara langsung
    Di: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan memberkati Anda.
    Hormat kami,
    Nyonya: vick mara
    Email: (vickmara3@gmail.com)

    Catatan: Semua tanggapan harus dikirim ke: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  152. Hello,
    Saya Nurliana Novi saya ingin berkongsi kerja-kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian-bahagian lain perkataan, kerana ekonomi tidak baik di beberapa negara.
     Saya kini tinggal di jakarta di Indonesia. Saya adalah seorang janda dengan empat kanak-kanak dan saya telah terperangkap dalam keadaan kewangan yang pada bulan Julai 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil-bil saya
    Saya adalah mangsa penipuan pemberi pinjaman 4 kredit, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan kawan-kawan saya yang saya terangkan keadaan saya dan kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang ELINA JOHNSON LOAN FIRM reliabl.
    Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat-syarikat pinjaman penipuan internet di sini, tetapi mereka masih amat nyata dalam syarikat-syarikat pinjaman palsu.
     Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON LOAN FIRM Rp500,000,000 dengan mudah dalam tempoh 24 jam yang saya digunakan, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON LOAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda sila hubungi ELINA JOHNSON LOAN FIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Elinajohnson22@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

    ReplyDelete
  153. Hello Everyone, nama saya Jane alice seorang wanita dari Indonesia, dan saya bekerja dengan sebuah negara kompensasi bersatu, dan kami telah mendengar dan juga meminjam dari perusahaan pinjaman, dengan cepat saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia untuk mencari pinjaman Internet Sangat hati-hati Berhati-hatilah untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa di antaranya asli dan nyata,

    Saya ingin melempar testimonial tentang bagaimana Tuhan menuntun saya ke pemberi pinjaman yang sebenarnya dan dana pinjaman Real telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Grace, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditor kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran. . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapat pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapat pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditor kredit genue online yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk Hubungi teman saya yang baru saja mendapatkan pinjaman online, kami mendiskusikan kesimpulan kami mengenai masalah ini dan dia bercerita tentang seorang wanita bernama Mr. Dangote yang adalah CEO Dangote Loan Company.

    Jadi saya mengajukan permohonan untuk jumlah pinjaman (Rp400.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak mengurus se umur saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang ingin saya gunakan untuk membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tanpa stres dan semua persiapan yang dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah mendapatkan sertifikat yang diminta, telah disimpan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan pinjaman cepat sekarang atau email di Dangotegrouploandepartment @ Gmail.com

    Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia atas hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang menyenangkan info lebih lanjut ..

    ReplyDelete
  154. URGENT LOAN OFFER

    Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    homeloan1011@gmail.com

    (1) Nama Penuh
    (2) Alamat Penuh
    (3) Negara
    (4) Umur
    (5) Pekerjaan
    (6) Beritahu nombor telefon
    (7) Seks:
    (8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
    (9) Tempoh Pinjaman

    Email kami di: homeloan1011@gmail.com

    ReplyDelete
  155. KAMI MENAWARKAN SEMUA JENIS PINJAMAN KEWANGAN HUBUNGI KAMI SEKARANG

    Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman penghantaran ke yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: qmank011@gmail.com

    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete
  156. Anda seorang lelaki atau perempuan, anda sedang mencari pinjaman untuk mengembangkan perniagaan anda
    Atau mendapatkan perniagaan anda sendiri atau pinjaman, bil, sewa rumah anda? Jika ya, maka kita akan mempunyai lebih daripada € 500,000,000.00 ialah kematangan yang anda mampu, dan apa-apa pinjaman, yang merupakan permintaan pelanggan Sekiranya dilakukan dengan € (€) € 15,000.00 (€) jawapan anda adalah pinjaman: * Peribadi pinjaman * pinjaman perniagaan, peribadi
    Pinjaman * 2% kepentingan disediakan faedah untuk e-mel kenalan untuk maklumat lanjut (joelosteenministriesfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  157. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Anda memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil-bil anda atau memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda memerlukan wang untuk projek anda? Kami menawarkan pinjaman bercagar bagi apa-apa amaun dan di mana sahaja di dunia (individu, syarikat, hartanah dan orang undang-undang) dalam kadar kami sebanyak 2% yang sangat baik. Sebagai tindak balas kepada permintaan anda dan menghantar anda maklumat lanjut mengenai alamat e-mel berikut: (joelosteenministriesfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  158. Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

    ReplyDelete
  159. Komitmen kami adalah untuk membuat pemilikan perniagaan kerjaya yang berdaya maju untuk bernilai individu yang berjuang untuk meningkatkan kewangan.
    Kami menyediakan pinjaman yang berpatutan dan bimbingan untuk membantu individu tesis bernilai untuk memulakan dan berjaya. Kami menawarkan pinjaman peribadi dengan kadar faedah rendah untuk membantu membiayai idea-idea perniagaan anda dan perniagaan sokongan percuma untuk memberikan anda keyakinan untuk berjaya.
    Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang termasuk: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Pembiayaan Semula Rumah, pinjaman hotel pinjaman pelajar dengan kadar faedah yang rendah di 1:00%
    Jika anda berminat untuk mendapatkan pinjaman maka sila tulis kepada kami dengan keperluan pinjaman, sila hubungi kami untuk maklumat lanjut: cnpholding30@gmail.com

    ReplyDelete
  160. Hello Everyone, nama saya Jane alice seorang wanita dari Indonesia, dan saya bekerja dengan sebuah negara kompensasi bersatu, dan kami telah mendengar dan juga meminjam dari perusahaan pinjaman, dengan cepat saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia untuk mencari pinjaman Internet Sangat hati-hati Berhati-hatilah untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa di antaranya asli dan nyata,

    Saya ingin melempar testimonial tentang bagaimana Tuhan menuntun saya ke pemberi pinjaman yang sebenarnya dan dana pinjaman Real telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Grace, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditor kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran. . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapat pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapat pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditor kredit genue online yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk Hubungi teman saya yang baru saja mendapatkan pinjaman online, kami mendiskusikan kesimpulan kami mengenai masalah ini dan dia bercerita tentang seorang wanita bernama Mr. Dangote yang adalah CEO Dangote Loan Company.

    Jadi saya mengajukan permohonan untuk jumlah pinjaman (Rp400.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak mengurus se umur saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang ingin saya gunakan untuk membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tanpa stres dan semua persiapan yang dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah mendapatkan sertifikat yang diminta, telah disimpan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan pinjaman cepat sekarang atau email di Dangotegrouploandepartment@Gmail.com

    Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia atas hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang menyenangkan info lebih lanjut ..

    ReplyDelete
  161. Assalam tuan..

    minta quotation utk sy dan keluarga

    suami 30yr (1987)
    isteri 30yr (1987)
    Anak 2yr (2015)

    minta email kn quotation ker niezam.hamzah@gmail.com atau wasap ke 013-4063034

    ReplyDelete
  162. Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang dari mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberi kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, saya menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi saya di alamat e-mel ini: gloriasloancompany @ gmail. com / Nombor whatspp: +16106341142
    MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN YANG DIPERLUKAN:
    1) Nama penuh: ............
    2) Seks: .................
    3) Umur: ........................
    4) Negara: .................
    5) Nombor Telefon: ........
    6) Pekerjaan: ..............
    7) Pendapatan: ......
    8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
    9) Tempoh pinjaman: ...............
    10) Tujuan pinjaman: ...........

    ReplyDelete
  163. Kau butuh mendesak pinjaman? Jika begitu e- mel kita dalam tertentu e- mel
    (Markbrandonloancompanyplc@gmail.com ) dengan borrower perincian.
    Kredit Aplikasi Bentuk:

    Nama:
    Usia:
    Seks:
    Negara:
    provinsi:
    Nombor Telefon:
    jumlah pinjaman:
    Pinjaman Tempoh:
    bulanan pendapatan:
    kau bagi pinjaman sebelum?:

    ReplyDelete
  164. Alamat kantor perusahaan
    PricewaterhouseCoopers Pvt Ltd
    Prestige Palladium Bayan, lantai 8
    129-140, Jalan Greams
    Chennai, Tamil Nadu 600 006
    India

    Muslim yang setia,

    dengan. yang sangat rendah

    Kami adalah perusahaan kredit global yang terdiri dari keuangan dan kemiskinan di eropa dan afrika, banyak keluarga di asia menganggur, tunawisma dan tidak memiliki makanan untuk dimakan karena kami membantu orang yang membutuhkan finansial, personal loan, modal ventura di ($, RM, IDR, Rp dll), banyak orang di dunia telah dibodohi oleh pemberi pinjaman dan menipu hal ini dengan tulus kami menjaminkan pinjaman sebesar 100% dengan tingkat bunga pinjaman 1.1% saja juga menawarkan kredit finansial untuk memulai bisnis dan pinjaman untuk melunasi hutang atau bayar tagihan, modal komersial yang bagus, untuk menunjukkan minat menghubungi kami hari ini melalui e-mail {kreditreserve.cashloan@gmail.com}
    Catatan: Kami juga membantu Anda pekerjaan pekerjaan di kantor kosong dengan gaji yang baik setiap bulan, baik yang tidak atau yang tidak penting, memiliki pekerjaan dengan gaji yang baik di manapun di dunia ini.
    tolong, perhatikan syaratnya minimumnya adalah Rp 50 jt jika anda berasal dari indonesia, terima kasih sudah membaca, kami berharap bisa melihat permintaan aplikasi pinjaman anda dan membangun hubungan bisnis yang saling menguntungkan.

    kamu tulus
    kredit Cadangan
    sekretaris publisitas

    website .. http://www.gridw.pl/tematy/212-program-globe-w-polsce
    BBM; DE429AED

    ReplyDelete
  165. Hari yang baik,

    Adakah anda telah dinafikan oleh bank anda atau mana-mana institusi kewangan yang bertanggungjawab di negara anda? Adakah anda direndam dalam hutang? Adakah anda dalam tekanan kewangan yang besar?
    Tidakkah anda mahu memulakan perniagaan yang baik dengan modal yang besar dan munasabah? Adakah anda telah ditipu sebelum ini syarikat pinjaman dalam talian yang tidak sah? Adakah anda mempunyai rancangan perniagaan yang baik tetapi tidak mempunyai modal kewangan yang mencukupi untuk dimulakan? Adakah anda seorang usahawan dan anda memerlukan pinjaman untuk membiayai kontrak? Adakah anda mempunyai idea perniagaan yang baik atau pengetahuan, tetapi adakah anda mempunyai modal yang mencukupi untuk sandaran? Adakah anda memerlukan pinjaman dengan jaminan mutlak? Adakah anda memerlukan pinjaman yang akan mengubah kehidupan selama-lamanya? Adakah anda seorang Kristian, seorang Muslim atau seorang Buddha? Adakah anda ingin membeli harta dan anda tidak mempunyai wang yang cukup untuk melaksanakannya? Adakah anda mempunyai kredit yang buruk, dan kerana itu, adakah anda berada dalam senarai hitam? Adakah anda memerlukan pinjaman yang boleh diperbaiki dengan atau tanpa ikrar? YA, semua ini mungkin ... SEMUA ORANG

    Ia adalah 100% yang mungkin untuk anda mempunyai semua ini datang, semua yang anda perlu lakukan adalah membaca kandungan kami teliti / brosur risalah pinjaman supaya anda akan dapat memotong sangat jenis pinjaman kerana aspirasi kewangan anda.

    * SYARAT-SYARAT Pinjaman / TAHUN PRESTASI PINJAMAN:

    Pinjaman jangka pendek: 1-5 (Pinjaman dalam kategori ini boleh dikeluarkan hanya kepada penghutang dalam had masa 1 hingga 5 tahun jika semua adalah sama).

    Pinjaman berjangka sederhana: 5-15 tahun (Pinjaman dalam kategori ini hanya boleh dikeluarkan kepada penghutang dalam tempoh masa 5 hingga 15 tahun jika semua adalah sama).

    Pinjaman jangka panjang: 15-30 tahun (Pinjaman dalam kategori ini hanya boleh dikeluarkan kepada penghutang dalam tempoh 15 hingga 30 tahun, jika semua perkara adalah sama).

    * PERMOHONAN / SYARAT PENGURUSAN PINJAMAN:

    1) Peminjam mestilah seorang lelaki atau wanita yang mempunyai kejujuran dan martabat tertinggi untuk dilihat.
    2) Dia mesti lurus ke depan dan boleh dipercayai untuk mengelakkan komplikasi dan keraguan
    3) Dia harus berfikiran serius dan bersedia untuk mendapatkan pengalaman pinjaman menunjukkan bahawa kebanyakan orang memohon pinjaman dalam talian hanya untuk mengetahui jika pinjaman dalam talian sebenar adalah nyata.
    4) Beliau mestilah berusia 18 tahun ke atas untuk memohon.
    5) Dia mesti didakwa di negara tempat kediaman atau negara asal untuk tujuan keselamatan dari dana kami.

    * JENIS / JENIS PERKHIDMATAN kredit yang kami tawarkan adalah:

    Perniagaan Umum / Pedagang Pinjaman.
    Pinjaman tentera peribadi.
    Pembangunan Pinjaman Harta Tanah.
    Pinjaman harta tanah.
    Pinjaman pendidikan.
    Pinjaman Kredit / Hospital Kredit Perubatan.
    pinjaman keluarga
    Pinjaman Peribadi atau Kumpulan Pinjaman
    kredit tanpa jaminan
    Travel / Loan Mobility
    Majlis Pinjaman.
    Dan lain-lain ...
    Prosedur Permohonan Pinjaman: Semua calon / peminjam yang berpengalaman dijemput untuk memohon melalui Puan Loana George melalui: alamat e-mel: loanageorge11@gmail.com
    Terima kasih kerana memahami dan kerjasama yang cepat ..

    Salam,

    ReplyDelete
  166. SALAM TUAN

    BOLEH BUAT QUATATION UNTUK FAMILY

    SY 30
    SUAMI 29

    EMAIL : nurulhafizah8723@gmail.com

    ReplyDelete
  167. Saya bernama Annisa David từ Indonesia. Saya ingin menggunakan media ini untuk mendidik siapapun yang mencari pinjaman untuk berhati-hati karena ada scammers dimana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kerugian finansial, và saya memutuskan untuk mencari pinjaman dari Manu Singapore và saya scammed. Saya hampir kehilangan harapan sampai menemukan tín dụng bernama Hoa hậu Ceper, yang meminjamkan pinjaman sebesar 800 juta dengan tingkat bunga 2%.

    Setelah pinjaman saya dipindahkan ke keen bank saya, saya tercengang melihat saldo akun saya và mendapati bahwa jumlah yang telah saya terapkan dikirim lang ke ke ke ke ke ke ke ibu kastil bà Cheril tanpa penundaan. Dan saya berjanji kepadanya bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa hambatan. Jadi jika Anda perlus meminjam sesuatu, hubungi qua email: Nyonya Cheril Martins atau melalui email: Cheril.martinsloanfirm@gmail.com. Dan Anda juga bisa menghubungi saya di email saya: Ikpihaomoisaacfinancecompay@gmail.com. Tolong saya Anda memanfaatkan informasi ini dan bebas dari perjuangan finansial Anda.

    ReplyDelete
  168. Saya Widya Okta, saya ingin memberi kesaksian tentang karya bagus Tuhan dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan sebagian lain dari kata tersebut, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman yang curang di sini di internet, tapi mereka tetap asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban penipuan pemberi pinjaman 6-kredit, saya kehilangan banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka.

    Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan teman saya yang saya jelaskan situasi saya, kemudian mengenalkan saya ke perusahaan pinjaman yang andal yaitu SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya sebesar Rp900.000.000 dari SANDRAOVIALOANFIRM dengan tarif rendah 2% dalam 24 jam yang saya gunakan tanpa tekanan atau tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman Anda dapat menghubungi dia melalui email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)

    Jika Anda memerlukan bantuan dalam melakukan proses pinjaman, Anda juga bisa menghubungi saya melalui email: (widyaokta750@gmail.com) dan beberapa orang lain yang juga mendapatkan pinjaman mereka Mrs. Jelli Mira, email: (jellimira750@gmail.com). Yang saya lakukan adalah memastikan saya tidak pernah terpenuhi dalam pembayaran cicilan bulanan sesuai kesepakatan dengan perusahaan pinjaman.

    Jadi saya memutuskan untuk membagikan karya bagus Tuhan melalui SANDRAOVIALOANFIRM, karena dia mengubah hidup saya dan keluarga saya. Itulah alasan Tuhan Yang Mahakuasa akan selalu memberkatinya.

    ReplyDelete
  169. PINJAMAN TAHUN BARU SEKARANG PADA KADAR RENDAH 1% {adoifloans@gmail.com}

    Jika anda memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan sebelum Krismas, adakah anda memerlukan pinjaman Krismas? Kami memberikan kepada kedua-dua perniagaan dan individu, jadi jika anda memerlukan pinjaman mendesak sekarang dalam masa 12 jam, kami dapat memberi pinjaman tanpa penangguhan apapun
    Pinjaman Xmas kini boleh didapati dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1%: Sila hubungi kami terus di alamat berikut: [ADOIFLOANS@gmail.com]

    Nama penuh:..............
    Negara: ..........
    Negeri: ..........
    Jumlah: ..................
    Tempoh pinjaman: ..........
    Telefon: .............
    Pekerjaan: ............
    Tarikh lahir:.......
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Nama Syarikat: PINJAMAN ADOIF
    Alamat e-mel syarikat: {adoifloans@gmail.com}
    Saya berharap anda semua yang terbaik,

    ReplyDelete
  170. Saya adalah Ibu Nur Amalina, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka adalah banyak scammers dan pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet. Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana mendapatkan saya oleh pemberi pinjaman asli, setelah itu saya telah scammed oleh beberapa kreditur pinjaman di internet. Saya hampir kehilangan harapan saya untuk apa yang disebut pemberi pinjaman yang disebut Mrs. Charity meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 750 juta rupiah Indonesia (Rp750.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan dan hanya dengan tingkat bunga 2%.

    Saya sangat terkejut saat memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya ajarkan dikirim langsung ke akun saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji bisa berbagi kabar baik sehingga orang bisa mudah mendapatkan pinjaman tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, silakan hubungi dia melalui email: (charitywhitefinancialfirm@gmail.com) dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda memenuhi persyaratannya.

    Anda juga bisa menghubungi saya di email saya: (nuramalinasofiyani05@gmail.com) Akan melakukan yang terbaik untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening bulanan. Itulah alasan Tuhan Yang Mahakuasa akan selalu memberkatinya.

    ReplyDelete
  171. Hari yang baik, Nama saya lisa dianora saya adalah seorang Indonesia yang saya ingin memberi keterangan tentang Pinjaman Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya setelah ditangkap oleh 4 pemberi pinjaman antarabangsa Internet yang berbeza, mereka semua berjanji memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak yuran yang tidak menghasilkan apa-apa dan tidak menghasilkan hasil yang positif. Saya kehilangan wang susah payah saya dan jumlahnya adalah 8,000USD. Suatu hari ketika saya sedang melayari internet yang kelihatan misterius ketika saya menjumpai seorang lelaki testimoni yang juga ditangkap dan akhirnya dihubungkan dengan sebuah syarikat pinjaman yang bernama Frank Frank queens Loan firm (frankqueens64@gmail.com atau whatsapp di +2349057770649) di mana dia akhirnya mendapat pinjamannya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian memberitahu mereka cerita tentang bagaimana saya telah ditipu oleh 4 peminjam yang berbeza yang melakukan apa-apa tetapi untuk saya lebih sakit. Saya menerangkan kepada syarikat melalui pos dan semua yang mereka beritahu saya adalah tidak menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya di syarikat mereka dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka. saya mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan saya diberi pinjaman sebanyak $ 600,000.00 Dolar oleh Syarikat hebat ini (Encik frank queens Firm Pinjaman) yang dikendalikan oleh frank queens dan di sini saya hari ini gembira dengan keluarga saya kerana Encik frank queens Firm Pinjaman telah memberi saya pinjaman jadi saya membuat nazar kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya Apakah anda memerlukan pinjaman dengan segera? dengan cepat dan cepat menghubungi Encik frank queens Firm Pinjaman sekarang untuk pinjaman anda melalui e-mel: (frankqueens64@gmail.com atau whatsapp pada +2349057770649) saya percaya orang lain juga memberi kesaksian mengenai pemberi pinjaman yang jujur ​​yang sama

    ReplyDelete
  172. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Aris Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu untuk Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah orang-orang iseng, karena mereka kemudian akan meminta untuk pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, sehingga hati-hati dari mereka penipuan Perusahaan Pinjaman.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan, telah dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Cynthia, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening mereka bulanan.

    Sebuah kata yang cukup untuk bijaksana.

    ReplyDelete
  173. Hari yang baik Semua orang membaca kisah hidup sebenar hidup saya. Nama saya LISA dari USA, ibu tunggal dengan 2 anak. i

    telah terlibat dalam banyak penipu di internet yang mengambil wang saya dengan keras, mencari pinjaman penyatuan,

    Sehingga satu malam yang setia, saya berdoa dan saya percaya Tuhan mengarahkan saya ke syarikat pinjaman ini di internet dengan nama terus terang

    queens Loan Service Ltd, e-mel; frankqueens64@gmail.com atau whatsapp +2349057770649 mereka membantu saya dengan 3, 850, 000 USD selepas 8 bulan yang baik

    hubungi banyak peminjam palsu di internet, tolonglah orang saya, berhati-hati dengan mendapatkan pinjaman dengan bayaran pendahuluan tanpa

    tiada jaminan atau pengesahan bahawa firma itu sah. syarikat pinjaman ini datang untuk menyelamatkan saya apabila saya memerlukannya paling banyak,

    Pada mulanya saya tidak pernah mempercayai mereka, tetapi setelah memenuhi permintaan mereka, saya seorang wanita yang bahagia. yang paling penting

    perkara dalam kehidupan. hari ini saya menggabungkan hutang saya dan juga bangga dengan flat saya sendiri. ibu dan dua rakan saya mendapat manfaat

    dari tawaran ini, dan saya juga ingin seluruh negara mendapat manfaat daripada tawaran murah hati ini. sila hubungi mereka hari ini

    melalui E-mel: frankqueens64@gmail.com atau whatsapp +2349057770649

    ReplyDelete
  174. SCAMMERS DRAINED DAN MERUSAK SAYA KEUANGAN DAN KIRI SAYA HOMELESS TETAPI TERIMA KASIH KEPADA PINJAMAN JOHN LOAN PORT: - johnloanfirm2@gmail.com.

    Salam untuk semua orang, Hidup yang mereka katakan penuh dengan tipu daya. Tidak ada penyiksaan dan rasa sakit yang bisa dibandingkan dengan apa yang saya alami di tangan penipu, saya mempercayai kata-kata pemberi pinjaman hipotek palsu itu tanpa memastikan, saya kehilangan lebih dari $ 12.500 untuk mendapatkan hipotek saya menjual mobil saya secara default di tempat saya. tagihan tapi aku terus jatuh korban hidupku telah menjadi sampah yang penuh dengan kekacauan. Anak-anak saya putus sekolah, bank saya menolak kredit karena nilai kredit saya sudah turun. Sampai minggu lalu seorang teman yang sangat dekat mengatakan kepada saya bahwa dia mendapat hipotek dari JOHN LOAN PLC bahwa saya juga harus mencobanya. Tidak memiliki pilihan saya menghubungi mereka dengan hati yang penuh duka dan skeptisisme saya dengan malu-malu mengikuti prosedur mereka sesuai dengan kebijakan mereka, saya sedang menunggu kabar buruk seperti setiap perusahaan hipotek lainnya yang saya hubungi memberi saya maka saya menerima peringatan kredit bahwa bank saya akun telah dikreditkan dengan $ 50.000 yang awalnya saya gunakan untuk segera menangis karena sukacita mengalir keluar dari mataku karena saya tidak pernah percaya akan terjadi. Kapan pun Anda membutuhkan jenis hipotek jangan jadi mangsa dan hubungi satu perusahaan hipotek sejati melalui informasi mereka. Email: johnloanfirm2@gmail.com Dan dapatkan terobosan finansial Anda.

    ReplyDelete
  175. BERITA BAIK UNTUK AL

    Saya ingin mengingatkan semua pencari pinjaman internet untuk berhati-hati, terdapat penipuan pinjaman dalam talian di mana-mana, mereka akan menghantar dokumen palsu dan mereka akan mengatakan tidak ada bayaran, maka mereka akan meminta anda membayar yuran lesen dan bayaran pemindahan, jadi berhati-hati.

    Semua pemberi pinjaman palsu ini mempunyai banyak persamaan yang saya dapati dan saya akan menyenaraikan mereka di bawah

    Kebanyakan mereka mempunyai akaun gmail

    Mereka semua mempunyai kuasa yang meyakinkan. mereka akan menjanjikan segala-galanya

    Mereka semua mempunyai gambar profil palsu seorang wanita yang memakai tudung

    Mereka semua memberi kadar faedah 2%

    Tiada had pada jumlah yang anda boleh pinjam

    Berita baiknya ialah saya telah menemui firma pinjaman dalam talian yang sah. Saya tidak berada di sini untuk berkhotbah tetapi untuk membantu orang keluar dari pengisap wang ini. hubungi syarikat (Dailypayloan@yahoo.com) Jika anda berminat untuk mendapatkan pinjaman, atau anda menghantar saya e-mel peribadi (zaradam@yahoo.com). Satu perkataan cukup untuk orang bijak

    ReplyDelete
  176. Saya ingin bermula dengan memberi syukur kepada Allah untuk karunia kehidupan.
    Nama saya Yusti Harun dan saya ingin berkongsi kisah yang baik tentang bagaimana Puan Maria Pedro dari Pinjaman Jaminan Amanah menjadikan kehidupan saya manis.
    Saya mengalami kesulitan kewangan untuk beberapa lama dan saya terpaksa meminjam dari rakan-rakan saya kerana saya berharap dapat membayarnya selepas menerima gaji saya.
    Dan itulah ketika hidup saya berubah menjadi yang terburuk, saya dipecat dari kerja dan saya kehilangan ayah saya bulan berikutnya. Selepas pengebumian ayah saya, kawan saya mula meminta wang mereka kembali.

    Saya sangat hancur kerana keluarga saya menderita dan saya tidak mempunyai wang untuk membayar hutang saya. Oleh itu, saya memutuskan untuk pergi ke bank saya, BCA untuk meminta pinjaman tetapi saya telah menolak pinjaman kerana saya tidak mempunyai pekerjaan. Jadi saya terdesak untuk mendapatkan wang untuk membayar hutang saya. Kemudian saya memutuskan untuk menyemak laman web jika saya akan melihat apa-apa pemberi pinjaman peribadi yang boleh saya pinjam dari. Sebenarnya, saya melihat begitu banyak kisah yang baik dalam talian dan saya fikir hidup saya akan berubah untuk kebaikan tetapi ketika itu menjadi sangat teruk sehingga saya hampir mengambil nyawa saya kerana saya diminta membayar banyak kos hanya untuk saya tidak menerima pinjaman .

    Tetapi apabila saya fikir hidup saya sudah berakhir, itulah ketika allah menggunakan kawan saya yang saya temui di bank untuk membantu saya. Rakan saya Puan Erpan, saya menceritakan kisah saya kepadanya dan bagaimana saya dipecat dan pinjaman dalam talian yang tidak berjaya. Jadi, dia memberitahu saya bahawa jangan bimbang dia akan memperkenalkan saya kepada peminjam yang boleh dipercayai yang dipinjamnya.

    Oleh itu, selepas dia memberitahu saya bagaimana dia mendapat pinjaman dari Jaminan Jaminan Guarantee, saya memutuskan untuk menghubungi maklumat hubungan Jaminan Pinjaman Jaminan yang diberikannya kepada saya iaitu: mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com

    Selepas itu proses kelulusan pinjaman saya telah selesai dan saya menerima surat kelulusan dari syarikat yang menyatakan bahawa saya perlu memberikan butiran bank saya. Saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahawa akaun bank saya telah dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta.
    itulah bagaimana hidup saya berubah dan saya akan terus berkongsi berita supaya semua orang dapat melihat dan menghubungi syarikat yang baik yang mengubah keadaan saya.

    Anda boleh menghubungi Jaminan Jaminan Amanah melalui e-mel: mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com
    Anda juga boleh menghubungi saya jika anda memerlukan bantuan saya atau anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. Berikut adalah e-mel saya: yustiharun5@gmail.com


    Dan di bawah ini adalah butiran akaun saya yang telah dikreditkan pinjaman dari Pinjaman Jaminan Amanah,
    Nama Bank: Bank BCA

    Alamat bank: jln.dr.setiabudhi bandung

    Nama akaun: Yusti Harun

    Nombor akaun: 2348702337:

    Tipe akaun: tahapan BCA

    Sejurus selepas saya membayar kos dokumen, saya menerima pinjaman saya tanpa berlengah-lengah dan hari ini saya bebas dari segi kewangan dan sekarang saya memiliki perniagaan peribadi saya. terima kasih kepada Allah kerana rahmatnya atas hidup saya.

    ReplyDelete
  177. Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

    ReplyDelete
  178. Saya ingin bermula dengan memberi syukur kepada Allah untuk karunia kehidupan.
    Nama saya Yusi Retnowati dan saya ingin berkongsi kisah yang baik tentang bagaimana Puan Ana Michael of Guaranty Trust Trust menjadikan hidup saya manis.
    Saya mengalami kesulitan kewangan untuk beberapa waktu dan saya terpaksa meminjam dari rakan-rakan saya kerana saya berharap dapat membayar mereka setelah menerima gaji saya. Dan ketika hidup saya berubah menjadi yang terburuk, saya kehilangan ayah saya dipecat kerja dan bulan berikutnya. Selepas pengebumian ayah saya, kawan saya mula meminta wang mereka kembali. Jadi saya tidak mempunyai pilihan selain mencari pinjaman.

    Tetapi apabila saya fikir hidup saya sudah berakhir, itu adalah ketika Allah menggunakan kawan saya yang saya temui di bank untuk membantu saya. Kawan saya Encik Harun, saya menceritakan kisah saya kepadanya dan bagaimana saya dipecat, Jadi, dia memberitahu saya bahawa tidak perlu risau bahawa dia akan memperkenalkan saya kepada peminjam yang boleh dipercayai yang dia meminjam.
    Oleh itu, selepas dia memberitahu saya bagaimana dia mendapat pinjaman daripada Jaminan Jaminan Guarantee, saya memutuskan untuk menghubungi maklumat hubungan Jaminan Pinjaman Jaminan yang diberikannya kepada saya iaitu: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com.

    Setelah itu proses kelulusan pinjaman saya telah selesai dan saya menerima surat kelulusan daripada syarikat yang menyatakan bahawa saya perlu memberikan butiran bank saya. Selepas itu, saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahawa akaun bank saya telah dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta.
    itulah bagaimana hidup saya berubah dan saya akan terus berkongsi berita supaya semua orang dapat melihat dan menghubungi syarikat yang baik yang mengubah keadaan saya.

    Anda boleh menghubungi Jaminan Jaminan Amanah melalui e-mel: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    Anda juga boleh menghubungi saya jika anda memerlukan bantuan saya atau anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. Inilah e-mel saya: yusiretnowati06@gmail.com

    ReplyDelete
  179. Hello Sir/Ma

    I work as Financial Consultant for my clients..Am direct mandate to an Active, Reliable and Capable provider of bank instruments,such as fresh cut BG, SBLC, MTN and LC which are specifically for lease/purchase, our Bank instruments can be engage in PPP Trading, Discounting, Signature Project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum , Telecommunication, Construction of dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.



    Right now we currently have options for lease/Collateral for Loan and we can deliver instruments strictly with our terms and procedure only.

    Best Regards

    Martin Steffens
    Email: marts.capitalfinance@gmail.com
    Skype: marts.capitalfinance@gmail.com

    ReplyDelete
  180. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang CREDIT UNION DAYA LESTARI di salah satu blog saya menghubungi CREDIT UNION DAYA LESTARI konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email:::(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    dia BBM INVITE:{D8980E0B}
    Calls Only ::{+16264653418}
    WhatsApp Only::{+33753893351}

    ReplyDelete
  181. Adakah anda mencari pinjaman tulen untuk perniagaan anda, projek dan sebagainya, Berikut adalah peluang untuk anda, FUNDING FINANCE COMPANY LLC di sini untuk membantu. Kami menawarkan 100% pembiayaan, dengan kadar paling tinggi 5% tanpa penalti prabayar untuk semua jenis pinjaman dan perkhidmatan lain termasuk

    -Pinjaman peribadi
    - pinjaman pelaburan
    -Fix dan Flip Loan
    -Projek Pinjaman
    - Pinjaman Modal
    -Mulakan pinjaman
    -Perkara Pembiayaan Perumahan
    -Kelengkapan Kewangan (Semua Industri)
    -Commercial Finance
    -Rehab Pinjaman
    -Perkhidmatan Pedagang (Pemprosesan Kad Kredit)
    -Pengurus Pinjaman Modal
    -Perkhidmatan / Pembiayaan Pelanggan (Perabot, Prosedur Perubatan, Perhiasan, Projek pembinaan, bumbung)
    -Loan Servicing
    -Pembelian Tandatangan (auto, rumah, nota lain)
    - Pembiayaan Pertanian
    -Pengurusan Perniagaan
    Pemfaktoran

      Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami: foundationfinancecompanyllc@gmail.com.
    stevenauthor603@gmail.com.

    ReplyDelete
  182. Halo namaku KEZIA ARJUNA, tolong saya ingin kamu semua berhati-hati di internet. Saya akan menasihatkan anda supaya tidak memohon pinjaman di internet kerana tidak semuanya adalah benar, mereka adalah penipuan, mereka akan meminta anda untuk menghantar wang untuk pendaftaran, pemindahan, yuran insurans dan masih anda tidak akan mendapatkan pinjaman anda, mereka adalah semua pencuri. Saya telah menjadi mangsa dalam 3 pemberi pinjaman yang berbeza di sini dan saya menghantar sejumlah besar wang kerana saya benar-benar mahu mendapatkan pinjaman ini dan saya dipercayai sebagai kali pertama, tetapi saya tidak dapat mendapatkan pinjaman daripada mereka. mesti sangat berhati-hati supaya anda tidak akan tertipu seperti saya, jika anda benar-benar mahu memohon di internet, hanya ada satu pemberi kredit saya yang saya percaya kerana selepas saya mencuba beberapa tempat dan saya tertipu, saya begitu banyak kesakitan kerana saya mempunyai banyak hutang untuk membayar, jadi rakan saya di pejabat membantu saya mencari syarikat pinjaman yang sah dan sah dan kami menemui peminjam pinjaman baru KATHLEEN BRIAN, dan kami telah dilaksanakan di syarikat itu, jadi ada kawan yang membantu saya mengikuti semua peraturan dan peraturan dan kepada Tuhan menjadi kemuliaan saya mendapat pinjaman dari syarikat sekitar 420 juta. jadi jika anda memerlukan pinjaman, anda mesti menghubungi KATHLEEN BRIAN dan ikut peraturan dan peraturan dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan pada kadar faedah sebanyak 2%, anda boleh menghubunginya melalui alamat e-mel kathleenloancompany1@gmail.com. Tolong Anda masih boleh menghubungi saya di e-mel saya untuk maklumat lanjut keziaarjuna@gmail.com

    ReplyDelete
  183. Halo semua, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warganegara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi nasihat konkrit kepada semua warganegara Indonesia yang mencari pinjaman dalam talian untuk berhati-hati kerana internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya sangat memerlukan pinjaman , kerana kewangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sehingga seorang kawan saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberitahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat boleh dipercayai bernama Puan ESTHER PATRICK Cawangan Pengurus Pinjaman Akses, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp600,000,000 dalam masa kurang dari 12 jam pada kadar faedah 2% dan yang mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya dalam akaun bank saya selepas Madam. LADY ESTHER telah meminjamkan pinjaman kepada saya, apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya terima itu telah dikreditkan ke akaun bank saya. dan saya mempunyai bukti dengan saya, kerana saya masih terkejut, e-melnya (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk kerja yang baik LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberitahu dan berkongsi kesaksian saya tentang LADY ESTHER, jadi orang dari negara saya dan bandar saya boleh mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui e-mel: (estherpatrick83@gmail.com) sila hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini tetapi saya sangat gembira sekarang dan saya membuat keputusan untuk memberitahu orang ramai tentangnya, Dia menawarkan semua jenis pinjaman kepada individu dan syarikat dan juga saya mahu Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya seorang pemilik perniagaan wanita yang baik dan hebat di kota saya, Semoga Tuhan Yang Maha Esa terus memberkati LADY ESTHER untuk kerja yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong beritahu saya untuk maklumat lanjut tentang Ibu dan saya akan memberi arahan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui e-mel: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  184. Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

    ReplyDelete
  185. Salam kepada semua warganegara Malaysia, indonesia dan semua ASIA, nama saya adalah Puan Kim Wani, sila, saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang kehidupan di sini di platform ini untuk semua warga Indonesia, Malaysia dan semua warga Asia, terutamanya warganegara Malaysia saya berhati-hati dengan peminjam pinjaman di internet, Allah telah benar-benar menyokong saya melalui ibu yang baik Puan Ivana Pedro

     Selepas beberapa tempoh cuba mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan dan ditolak, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan saya kehilangan RM 3,500 dengan pemberi pinjaman yang berbeza selepas membayar beberapa yuran dan tidak mendapat pinjaman .

    Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan rakan saya yang kemudiannya mengadu saya kepada Puan Ivana, yang merupakan Pengarah sebuah syarikat LoanMe, jadi kawan saya meminta saya memohon dari Puan Ivana, jadi saya berkumpul berani dan hubungi Puan Ivana.

    Saya memohon pinjaman sebanyak RM 150,000 dengan kadar faedah sebanyak 2%, jadi pinjaman itu diluluskan tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat atas pindahan kredit, disebabkan oleh fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman saya hanya diperintahkan untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen permohonan mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya dikreditkan dengan jumlah sebanyak RM 150,000. Saya sangat gembira bahawa Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memerintahkan pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang memberi saya keinginan hati saya.

    Mereka juga mempunyai satu pasukan pakar yang akan menasihatkan anda mengenai jenis perniagaan yang anda ingin melabur dan bagaimana untuk melabur wang anda, jadi anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup anda.

    Semoga ALLAH memberkati Puan Ivana Pedro untuk membuat hidup mudah bagi saya, jadi saya menasihatkan sesiapa yang berminat mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Ivana melalui e-mel: ivanapedro85@gmail.com untuk pinjaman anda

    Terdapat syarikat palsu lain dalam talian menggunakan kesaksian saya untuk mencapai keinginan mementingkan diri mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, sila berhati-hati terhadap orang-orang ini.

    Akhirnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda kerana meluangkan masa untuk membaca kesaksian yang benar tentang hidup saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Allah akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Sekali lagi nama saya ialah Kim Wani, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut melalui e-mel saya: kimwani305@gmail.com

    ReplyDelete
  186. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN COMPAMY di salah satu blog saya menghubungi ISKANDAR LESTARI LOAN COMPAMY konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun ini tahun dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email:::(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    dia BBM INVITE:{D8980E0B}
    Calls Only ::{ 12542276869}
    WhatsApp Only::{ 33753893351}

    ReplyDelete
  187. Saya Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara.
    Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan kredit palsu di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban penipuan pemberi pinjaman 6 kredit, saya kehilangan banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka.

    Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang saya jelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yaitu SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp900.000.000 dari SANDRAOVIALOANFIRM pada tingkat rendah 2% dalam 24 jam yang saya terapkan tanpa tekanan atau stres. Jika Anda membutuhkan pinjaman, Anda dapat menghubungi dia melalui email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)

    Jika Anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, Anda dapat menghubungi saya melalui email: (widyaokta750@gmail.com) dan beberapa orang lain yang juga mendapatkan pinjaman mereka, Mrs. Jelli Mira, email: (jellimira750@gmail.com). Yang saya lakukan adalah memastikan saya tidak pernah membayar pembayaran cicilan bulanan seperti yang disepakati dengan perusahaan pinjaman.

    Jadi saya memutuskan untuk membagikan karya baik Tuhan melalui SANDRAOVIALOANFIRM, karena dia mengubah hidup saya dan keluarga saya. Itulah alasan Tuhan Mahakuasa akan selalu memberkatinya.

    ReplyDelete
  188. Saya Indriaty Manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara.
    Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan kredit palsu di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban penipuan pemberi pinjaman 6 kredit, saya kehilangan banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka.
    Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang saya jelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yaitu MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp850.000.000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY pada tingkat rendah 2% dalam 24 jam yang saya terapkan tanpa tekanan atau stres. Jika Anda membutuhkan pinjaman, Anda dapat menghubungi dia melalui email: (magretspencerloancompany@gmail.com) Jika Anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, Anda dapat menghubungi saya melalui email: (indriatymanirjo010@gmail.com) dan beberapa orang lain yang juga mendapatkan pinjaman mereka, Mrs. Mia Fitriani, email: (miafitriani133@gmail.com).

    ReplyDelete
  189. Assalamualaikum, saya JERRY ANDI sangat senang karena saya mendapat pinjaman dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman Saya tidak pernah percaya bahwa saya bisa mendapatkan pinjaman di situs ini, semua pujian ditujukan kepada TUHAN, saya mendapat pinjaman sebesar Rp70.000. 000 juta dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman semoga ALLAH memberkati mereka semua, saran saya kepada mereka yang mencari pinjaman di situs ini bahwa mereka harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman palsu, untuk pinjaman 100%, hubungi (anthony.yulianalender @ gmail.com) BBM INVITE ((E37F9BCC)) atau melalui whatsapp +2348138908619 Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya {jerryandi843@gmail.com}

    ReplyDelete

Penafian (Disclaimer)

Laman blog ini bukan laman blog rasmi AIA PUBLIC Takaful Berhad. Info yang terdapat di dalam laman blog ini adalah bertujuan untuk memberi penerangan ringkas dan memasarkan produk yang dinyatakan semata-mata. Ianya dianggap tepat dan betul semasa data dimasukkan. AIA PUBLIC Takaful Berhad dan TakafulAndYou tidak bertanggungjawab di atas kerugian atau kerosakan yang disebabkan oleh penggunaan dari setiap maklumat yang diperolehi daripada laman blog ini. Pelawat dinasihatkan membuat pertimbangan yang sewajarnya dan mempunyai kuasa mutlak dalam membuat sebarang keputusan TANPA dipengaruhi pihak ketiga. Terima kasih.

Kalkulator Pinjaman Peribadi


Kiraan Kelayakan Potongan Bulanan


Masukkan maklumat yang diperlukan :
- Gaji Kasar (Gaji Pokok +Elaun Tetap) (RM)
- Had Kelayakan (40/50/60/75%)
- Jumlah Potongan (RM)
- Jumlah Kelayakan (RM) 

Kiraan Kelayakan Pinjaman


Masukkan maklumat yang diperlukan :
- Jumlah Pinjaman Dipohon (RM) :
- Tempoh (Tahun)
- Kadar Keuntungan Tetap (%)
- Ansuran Bulanan (RM) 

Untuk pelbagai pakej pinjaman peribadi dan kiraan tepat, KLIK SINI
 
error: Content is protected !!